網誌日期:2007-04-12 12:29

唔知邊個整唔見左我隻幻水V﹐想玩都無得玩...不過諗諗下﹐我覺得就算俾我揾番我都唔會有心機繼續打落去~ 尋日(定唔知前日)﹐悶到死就諗住見下ハセヲ啦...點知..........完全唔知自己發生乜事﹐所以﹐就係唔知發生乜事唔知要做乜好!!! 望下last save....原來已經係兩個月前嘅事...........哈哈哈哈.......(苦笑) 我隱約記得我好似要幫アトリ同埋パイ升level....好似係咁............話說今次vol.3我得得非常慢﹐唔係用多左時間﹐相反係用少 左時間﹐無乜開過黎玩!! 玩vol.1最快﹐幾日搞掂(總時間25hrs左右)﹐vol.2都唔錯﹐好似用左兩星期? ....總時間26hrs.........今次vol.3實在太無心機玩落去~點解!!!!!!?

然後﹐頭先終於開番Wild ARMs V玩.........我到底放低左幾耐??? 上次玩係新年嘅時候....即係差唔多3~4個月前!!! 雖然好快pick up返﹐但係..........唔小心入左兩個隱藏謎宮...OMG! 超恐怖﹐最憎D地方改埋D恐怖怪名!!! 明明所有地方都係用日文﹐偏偏隱藏謎宮就用英文﹐仲要係全Capital! 叫做TARTARUS, INFERNO, ABYSS, 同埋COCYTUS..........好怪好恐怖~唔鐘意呀﹐仲要入左那個INFRENO....走來走去好耐都無野出黎諗住無野打啦﹐點知突然入作戰 狀態....兼.............一擊即死。 好恐怖呀!!!!!! 好憎呀~~ 之後﹐又唔知點開左個黑色球體﹐平時D都唔係好難打﹐點知呢個又係超難﹐今次係兩擊即死。超無言。唉................

而 家我都算頗聰明(NO啦~係懶)。以前如果想睇攻略(當然係想開隱藏寶箱之類先用﹐平時都唔用)就要跑上房望完﹐再跑落樓下私人打機廳...講真﹐我記憶 力差﹐要成日跑上跑落都幾辛苦。而家就唔同喇﹐我用白P上網(仲要插住電掣!)睇攻略﹐雖然某程度上有少少徙電﹐但係唔再需要上上落落﹐兼我善用PSP個 上網功能﹐有乜唔好??? 所以呢﹐我目標係WA5....我要用到上集靚仔件衫~~~由加妹我超LOVE個角色﹐但係偏偏今集所有以前嘅角色都可以交angle望近鏡﹐就係靚仔同 埋老婆仔個地方係定鏡唔轉得!! 無辦法啦﹐想近鏡望清楚D都唔得咪唯有努力去取得佢件衫俾今集個靚仔著囉....唉。但係今日俾上面嘅隱藏謎宮嚇死左﹐所以﹐暫時....唔玩住喇。可能 再返去玩番聖劍傳說4啦...............不過..........又係好徙時間。

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()