我咁講又會俾人打喇﹐我知大家都拼搏緊﹐但係....我都捱左好耐好辛苦先可以捱到今日呀!!! Anyway, 唔好講D咁嘅野喇..........

最近個背脊超痛﹐唔知係唔係訓覺個姿勢唔好定係點﹐總之就好痛。之後又成日坐喺電腦面前打字坐到**都痛(爆) 總之就周身都痛﹐天呀~我唔係老化中呀!? 傻啦~~無可能! 哼~

尋日終於一路食住蘋果一路睇Lovely Complex! 正呀~雖然畫面唔夠漫畫靚﹐雖然全套都係大阪腔兼無字幕﹐雖然第一集只係識兩個聲優(仲要有一個人專配BL H! 真係救命)﹐雖然主題曲竟然係J家人唱(壞事?)﹐雖然故事情節去得太快............ 但係....但係...... 真係好好睇呀!!! 其實呢﹐換左新人反而仲好﹐因為聽Drama嘅時候已經覺得我王子超唔配大谷(不過...我真係好鐘意聽王子講關西腔嘛~好聽!) 呢兩個主角都配得好好呀~~咁樣反而我唔介意角色把聲﹐因為之前有某套我非常鐘意嘅漫畫動畫化左後主角把聲..........總之最後搞到無追啦。唔講 邊套喇! anyway, 然後津田健次郎今次配鈴木くん咪好囉~上次drama配中尾嘅時候我都已經覺得佢配鈴木くん會襯好多~~~~ 總而言之呢﹐呢套一定繼續追落去...................相反前日睇左電影版就.........遲少少再講。

Saint Beast! 呀......好憎Shin呀!!! 唔係個聲優! 係個性格! 唔得呀!!! 忍夠喇我﹐忍左幾年真係唔得呀~~~ 唉! 不過呢﹐個畫功出黎完來好靚~靚過OVA添呀!! 但係點解官網幅圖咁樣衰??? 想趕客呀?(爆) 我期待緊下一集Pandora同埋Shiva出現~唔知點解好鐘意呢對~~哈哈哈哈~~唔要六聖獸~~哈哈哈哈~ 可能因為Pandora好鬼(腹)黑啦~哼~咁咪啱晒腹黑潤囉~之後我又覺得Shiva成日都拆唔散Shin佢地...好慘~可憐佢? 但係其實我最唔接受係..........Goh同埋Gai.....好求其呀~~~因為唔夠人要湊夠人數所以先配對!? 無言。ED曲呀....我最近一聽到たっつん我就好想笑~~要怪就怪佢喺VitaminX講太多英文啦~~~XDDDDDD 等玩那隻什麼天使友情什麼擺明BL game的東東~~今年夏天出掛?

然後...........鋼鐵三國誌。 我本來諗住捧宮野同埋****(後宮4號*審查中*)嘅場﹐我已經好委屈﹐因為某我頂唔到嘅人竟然係第2主角(!?).....諗住﹐忍得就忍 啦...........點知一開OP.....兩個主角竟然XO! 喂! 唔係師徒黎嘅咩? 點解要XO!? 點解!? 我已經諗住忍﹐但係實在忍唔到﹐所以連後宮4號(<--都話審查中﹐未正式喇)出都未出過我就ABAYO, 真係唔得。好地地﹐做乜要腐化某D正常野呢!! 失望!! 但係﹐最可取嘅係..........ED曲久遠好好聽呀!!!! 當然整左做mp3黎聽先X左套野啦~~好聽呀~~等隻碟出!!! 好﹐宮野﹐我就為左鈴鈴同埋你去玩櫻蘭啦! 本來都唔想玩架喇!!!!

另 外有套唔知乜嘅ED係谷山哥哥唱﹐首歌就收左但係套野就唔好叫我睇喇~邊有咁多時間! 彩雲國2就等P仔收啦﹐你王子嘛。仲有咩好睇.............? 我等緊Zombie Loan出動畫喇~~~因為drama有聽所以就算有上面那個什麼頂唔順嘅牛奶我都會忍﹐話晒都係櫻鈴做主角我.................一定捧 場﹐可況兩個角色都爆正~~~ 期待呀!!!!!!!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()