網誌日期:2007-03-18 12:08

講起NDS有乜好玩﹐當然要玩Nintendog啦~~ 我想要NDS都係因為我想養狗。第一隻狗係金色長毛臘腸狗セナ。點解叫セナ? 因為...我鐘意セナ囉(個名原自Under The Moon個壞天使)!!! 養養下養到第2隻就養隻叫做シャル既狗...﹐個名原自Mermaid Prism入面既黑王子...第3隻當然到某鈴啦~就改左隻叫做アッシュ....本來都好地地﹐但係セナ同埋アッシュ太聰明﹐就顯得シャル太蠢..... 諗左好耐終於送左佢入dog hotel!!! 頭先再樣左隻新既叫做..........セイジュ。(逃)..................非常介意呢個人....唔係﹐我既意思係把聲..... 唔係唔係!!! 唔知呀~都唔知介意D乜!!!

Anyway....另外﹐save有問題既關係﹐我尋日從新打過Bleach 2nd...當然目標係賺我王子把聲同埋個角色啦~不過.....那個.....我玩呢隻其實係別有用心......唔好問。我唔知點講好~仲之就係中新 毒。不過要達到呢個真正隱藏目標我仲有排玩!!! 我.........唔會鐘意壞人呀!!! 乜事呀!? 我淨係好鐘意關西腔喇~啦啦啦啦啦~~~(再逃)

我發現最終我都係無乜玩RPG....要玩都開PS2或隻PSP啦....我隻TOW都 唔知點!!!!! 不得不提我爆愛玩Chocobo與魔法繪本! 好好玩~兼故事好搞笑~~將童話故事改晒做FF角色~~~什麼醜小鴨﹐龜兔賽跑之類~好正!! 畫又靚﹐BGM又好聽~正。

不過﹐我最最 最其待係我隻ときめきメモリアルGirl Side 1st love~~大家都知我係大粉絲~由第一代(男vers)->GS2到typing我都有玩~(不過無玩tokimeki2+3....3唔係好 掂) 等死我~我要追隱藏人物~人地個森保保喇~仲有不良保志~仲有光光~仲有平平..............................(下刪50 字)

唔知喇~暫時係咁 多先啦~暗榮~~快DD出NDS版既野啦~唔好齋出安琪呀~出遙+Corda外傳之類呀~mini games呀~保證可以欺騙大量無知少女(!?)既金錢!


P.S.....我覺得呢STA☆MEN個保村真好鬼似Nintendog入面個犬飼さん!!!(爆死)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()