close

我完全忘記左要睇呢個PV...今日上網睇下有乜買就見到新碟﹐而家仲諗緊訂唔訂埋5月2號出嘅We Can Make It!.........3首歌19USD...我....都係等大碟算喇~~ 不過PV好靚呀~~全員海軍服~~翔少呀~超靚仔........某某個金髮都OK呀~都係金髮似佢D~

之後問題係5月22號出 Arashi Around Asia...即亞洲巡迴演唱會DVD........超貴(因為要買依然係限定版) 75USD....貴死人。諗下﹐Endlicheri隻white dragon無買反而買呢隻AAA ......不過﹐我鐘意聽丫嘛...... 好唔好等台版出呢? 不過台版係VCD...畫質就...............所以....................好啦﹐訂啦。

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()