close

自從Gの嵐做完後我又少左一個要追既綜藝節目...首先新堂本兄弟同正直しんどい無睇好~~耐...Mentore G就無睇更耐...Dash!又無得睇(就算有都好少會去睇)...まご嵐又停左...最後就得番Gの嵐係好睇....點知! 無埋!!! 以前C﹐D完左都做G...都係有野睇既節目.....點鬼知新既嵐の宿題くん...竟然又係我最怕既talkshow...我忍左好耐!! 堂本兄弟同Mentore 我都忍得好辛苦~~特別係Mentore...識聽都無用....D嘉賓我就真係頂唔落去.....悶!! 你地點解又要搞個talkshow黎虐待我呢??? 點解唔再整個白痴節目呢???? 我想睇翔少D畫...Aiba-chan既白痴實驗呀~~~唉........最後被逼返去睇まご嵐...................。 不過都唔會捱得幾耐....我就唔會再睇~除非宿題くん突然請我有興趣既人....不過....講起..........少Club Premium都無睇......我係唔係應該係時候返去睇???

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()