2~3個月前無意間響網上書店發現呢套漫畫........畫功唔係靚...但係唔知點解就係好吸引..........所以就下載左黎睇........我係由第.....嗯......第9集左右開始睇~越睇越停唔到~真係好好睇!!!

の だめカンタービレ (中譯: 交響情人夢) 係講女主角野田惠 (Noda Megumi...のだめ/Nodame係花名)係一個天才鋼琴少女(其實...都唔算少女...大學生喇) 所謂天才呢...就係"我流" ....依自己感覺彈兼完全唔識睇琴譜.......直到響學校遇上同樣係鋼琴系高一年級既千秋真一.........著名鋼琴家之子+高材生+自視甚高 既美男子(!?) 其實目標係要成為指揮家.......但礙於某種原因有飛行恐懼症而唔能夠往外地留學...........................

其 實簡單講就係のだめ既奮鬥史(學業+愛情兩方面)! 但係好睇在のだめ性格夠癲~係超癲~~狂纏住真一~真係好好笑~兼睇呢本漫畫係真係會增加你對交響樂既知識~~非常有趣味~作者真係有超認真取材~我本身 係睇日文原裝版~最近睇到中文版.....講真........原版好睇D....因為好多地方翻譯會好難~譬如のだめ發癲既時候講既野唔睇日文版係唔好 笑~之後講のだめ去左法國既時候....好多法文轉做日文既笑話亦都係比較難譯....不過中文版都尚算可以~

我亦都有のだめ既 CD Selection Book...即係呢漫畫入面所演奏過既歌都響一隻CD入面~我試一路聽一路睇別有一番風味~~雖然金色のコルダ(金色之弦) 都係講音樂系學生但係性質唔同~呢一套係現實好多兼且唔係單單主線響愛情上面所以其實響關於音樂方面のだめ既內容係豐富好多~

據聞一月就會出動畫但今日竟然俾我發現左真人版劇集係今個月16號開始響Fuji TV播!!!!!!!!!!! 超開心~~ Cast亦非常唔錯~我一向都唔睇劇集但我覺得選角方面都幾似亦都幾靚~希望のだめ可以做得好癲好癲~咁就好好睇喇!!!

如果有幾會的話都可以諗係揀呢本漫畫黎睇作為1月新番組預習~(笑)

推介度
畫功: 3.5-4/5 (人物可能唔係太靚但係樂器兼手持樂器既動作都畫得好好)
故事: 5/5 (正~有搞笑有認真兼有內容....兼有教育性!)

真人版~~我覺得幾OK呀~ ^^ (爆炸頭.........漫畫入面係真係有爆炸頭喇)
網頁: wwwz.fujitv.co.jp/nodame


*作者二ノ宮知子之前另一套作品Green 亦都有日劇版深田恭子做女主角~漫畫同劇集都無睇過...但係感覺上唔係第一次轉做真人版所有感覺上好似有保證........(汗)

P.S. 最後個人感想就係........我覺得我有少少似のだめ既性格....兼.....我非常鐘意真一呢類型既人.....呃...所以呢..........真係好鐘意。 (請無視呢一段個人感想........................。)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()