close

今日我終於有得玩 Mana-Khemia~以一隻RPG黎講入手時間實在太快喇~今次以學園做背景﹐個人黎講係非常非常鐘意﹐因為前兩集練金術士都係RPG原素多過練金~ 好悶呀~我隻第2集開都無開過黎玩! 話晒第一次轉嘅時候仲勉勉強強有個保志呃我去玩﹐第2集完全未玩過﹐隻碟都唔要黎做乜~傻架!! 不過我係呢個系列嘅Fans又最最最開頭PS Atelier Marie玩起﹐無理由唔玩落去嘛~雖然我最遺憾係無Atelier LiLie ~__~

Anyway, 講返呢隻Mana-Khemia~ 石頭做主角﹐唔知點解今次完全唔反感~明明係溫柔type石頭我竟然接受到!!! 好勁~~不過我又唔係為左佢玩, so...whatever~! 玩左3個小時左右﹐終於玩到第3話(因為不停喺屋企上上落落﹐上去部PC望下download某某野得未﹐又跑落下面玩PS2...)...終於見到目標 人物眼鏡男轉校生!!!! XDDDD 話晒我有一半係因為呢個人而玩呀!!! 不過呢﹐今次某だいさく語氣似....唔.....似....暗柚木??? 講野太慢喇~~ 不過未用得~(之後玩Vitamin X再次遇到呢個人....語氣完全唔同!!! *汗*) 講起﹐無玩Corda2好耐﹐有少少掛住柚木添~~(爆) 入反正題﹐眼鏡男呢擺明係唔鐘意個男主角﹐不過其實唔係一個壞人喇﹐只係自尊心過高份子一名。期待可以佢嘅加入!

另外今日再開 Vitamin X玩﹐我真係每次玩每次都笑死﹐B6點解可以咁鬼蠢!!! 簡直係可以用"廢"呢個字黎形容。 對上一次ED係清春﹐但係超唔滿意個story, 首先個角色太煩﹐然後我覺得比起悟郎同埋瑞希個故事﹐佢實在過於平淡..........所以﹐今次諗住開第一男主角翼個story....玩到 chapter...8(?) 就停左.....^^||| 然後就去左玩另外剩余嘅瞬and一。.....原因係...我目的為左開悟郎同埋瑞希嘅appdex 1+2, 唔玩埋其他人開唔到﹐我其實就無乜心機玩埋其他人(雖然隻game真係好好玩)......不過!!!!!!!! 今日我竟然無視某男主角chapter 8, 無視STA☆MEN的ShunShun(笑), 竟然去左玩一個"諗住最後勉勉強強無心機不過都要捱落去"嘅 角色...................哈。(唔好問點解) 一口氣玩到Chapter 5...實在玩唔落去﹐本來諗住捱到Chapter 8去賺悟郎appdex....唔得呀~下次先啦。下次我會用....某O君最後FreeTalk引自己玩~~~~ 我就諗點解玩唔落去....明明而家如果係呢個人的話我覺得我會去玩﹐但係唔知點解﹐Vitamin X入面嘅某O君同Neo Ange入面嘅某O君﹐再加上某團入面嘅某O君完全唔同~~~ Vitamin X入面呢個完全唔係我type....好難忍。Neo Ange呢又因為無口﹐好難忍........打唔到落去。最後某團入面....喂﹐我未承認我入左呀~所以呢﹐我都無辦法........
(以上﹐完全係自言自語﹐我覺得無人會睇得明~~~~)

.......... 死人Neo Ange......我竟然去左睇安琪舞踏會!!! 我...............實在拋棄安琪太耐﹐突然見到我個初戀情人マルセルさま!!!(<-我諗呢世我都係咁叫佢﹐雖然明明我而家大過佢好 多)............不過我有少少無視﹐因為..... 有更好望嘅人嘛~~~呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵~~~~~~~~~~ 就好似﹐睇遙か祭望多季史(靚~型~GOOD!)﹐睇星奏學園祭望....月森?(其實無野好望﹐係聽月森)........安琪就當然要望.....某 某囉! XDDDD 雖然我以前仲大大聲講: 新安琪關我乜事!?....而家又點同呢呢呢呢呢呢呢? (有時間大家都去睇Full House Kiss2 event~~~雖然....我好憎FHK! 但係........有4個人俾我望嘛!)

好喇﹐請無視我。等我睇完全個舞踏會先再講過~

PS 我換走左我自己幅相唔係話驚人地話似死左(汗)﹐反正我個人一向都唔care呢樣﹐但係! 我一見到Sena就覺得非換相不可~~Sena~!!!! 好想快D有得玩!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()