又係兩晚時間完成。今次其實非常簡單地..................不滿。一來呢個角色真係實在太煩太嘈太無聊~~二來角色故事轉變唔大~~失望 呀!!!!! 人地ゴロちゃん同埋ミズキ呀!! 故事呀!! 有野睇架嘛~~~我諗住呢個小惡魔到chapter 8左右會有少許轉變啦~等呀等~等到最後都係一個搗蛋王~~~都算喇~~結局嘅時候都係咁~~(泣) 唔得囉~~~納得できへんわ~~~~即係唔係話我唔鐘意よっちん把聲﹐但係呢個角色真係虐待緊我囉~~~

之後老師係我期待2號嘅寶寶老師............點知再次繼英文老師後另一個唔靚嘅CG..........點解老師CG都唔靚嘅???? 好衰架~~~~~~~ >_
無野好講﹐捱得好辛苦﹐係尾段體育室事件比較胸キュン之外﹐其他event都麻麻地﹐可能之前兩個攻略角色真係轉變破大所以比上黎清春route就好似平凡左超多..........明顯地我係又後面嘅角色玩上去............

anyway.... 今日開七瀨瞬route.....玩完chapter 1 就唔得.........~__~|||| 開始失興趣~~因為鐘意嘅都攻完(我本來見到清春個人設都OK鐘意喇....)所以真係頂唔到..............但係我唔攻略完所有人我都收唔 完角色所有CG...........點樣都好﹐而家3個人都差2張結尾特別CG.....激死~即係非玩不可............所以最後轉左攻眼 鏡男真璧翼.............呢個真係超級大蠢材~~~白痴~~超バカ!!! 講D野完全係.....廢。不過玩落去呢個人都真係頗搞笑~~~不過佢成日都講英文先至係笑點!!! 唉~~~たっつん~辛苦你喇~(笑) 雖然叫我唔好留意你嘅英文﹐但係你狂講我又有乜可能唔留意到呢.........................(汗) 頭先玩到chapter 6.......即係一半﹐聽日繼續....但係...好眼訓呀!!!! 眠囉~~~聽日起身再補寫其他內容.........

P.S. 其實一開始玩嘅時候我都覺得ゴロちゃん講野D語氣呢....同我好似囉...本來就就似都算啦﹐點知玩玩下我仲唔知點解學埋什麼ポぺラ........我 自己平時講野都會加尾音﹐但係未到加ポぺラ程度...但係最近越來越嚴重~~好在唔係上堂講....係平時同朋友用日文傾計之類會咁~~~哈哈哈...都 唔知好事定唔好事(苦笑)

P.P.S. 前排見到某某原來都幾靚仔(笑) 仲要戴埋我最愛最萌え嘅メガネ....呢個真係胸キュン死~~(爆)........唔好問我點解要喺呢篇記事講...........因 為..........唔知呀!!!!!!!! 最近連望多幾眼都唔敢呀~~哈哈哈哈哈哈哈哈哈(逃)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()