官網:http://www.kid-game.co.jp/kioku/index.html
CAST:岸尾大輔、森川智之、斎賀みつき、近藤隆、下野絃、小西克幸、三浦祥朗、子安武人、井上和彦、
森田成一、遠近孝一、谷山紀章、鈴村健一、檜山修之   他

故事簡介﹕
在保育園“柏木孤兒院”長大的女主角是尚和高中二年生。
正當四周的同學在忙於考試補習﹐決定就職的她感到和其他人有點疏遠。
就在這時﹐同是孤兒院長大的手塚京輔邀請她同往一個森林。在那裡被奇異的力量吸引而來到一坐古祠前。
在她碰到
祠門的一瞬間﹐門打開了﹐而裡面是一把長刀。
她把長刀拿到手裡﹐長刀就發出光芒...
"在夕陽下閃耀的人啊﹐這把長刀將會引導你的命運..."

 

今日終於可以開始玩~~等左好耐呀我!!! 唉~~呢隻game呢~真係令我有少少煩惱~首先﹐個個都好好﹐都唔知攻邊個先~~但係受過水旋1既手塚True ED+舞一夜多季史大人既教訓後﹐我清楚明白到隱藏人物基本上可以響第一周無視。反正追唔到~點解仲要去理呢~~Anyway, 總之就係煩唔知揀邊個好....最後要響小朋友與ナンパ系之間作一個選擇....最後結果係.................式部吉乃~!!(拍手拍 手~~諗左好耐喇)....好啦~仲有一樣煩呢係.....因為本人有上集某幾個人既True End Save....今集有引續system....話可以睇到上一集true end左之後發生左既事........................嗚。我要響某鈴同月森之間作一個選擇。..........我最後合埋眼揀左一 個.......我可以話你聽~我今日玩咁耐...我都未知到底我揀左變個!! 我諗.......應該係某鈴(據故事發展)。不過作用唔大~所以...無咩好講。

今日都打左起碼5hrs+.....第一周真係 好~~~長呀。我諗其實我應該差不多打完。我亦認為我應該會拎到True End....其實呀~~應該先打左Good End再打True End....無左一張CG喇~好徙!! 上集某鈴就係咁囉~~無左兩張呀~~好徙!!!!!!!!!!

講到聲優我就真係..............哈哈哈哈 XDDDDD~ 唔得囉。係超死得。我今次都無乜Skip對白﹐除左上集某樣無問題但聲有問題角色外。其實今次係我第一次認真聽清楚下野纮 把聲..........好得囉。當做緊**既時候﹐聽落去就超~~~似福山潤﹐正常又好可愛﹐戰鬥中既**把聲竟然似保志!!!!!!!!!!! 超搞笑~點解會咁既呢???? 雖然真係唔想講, 但係我覺得我已經俾某人把聲吸左去(好明顯地....係第一個攻略人物。) XDDDD~~ 但係我又唔可以忘記我某段時間係如何討厭某柚木.................總之而家就鐘意把聲啦(完)

今集轉左畫風做動畫系..........我覺得幾好丫~至少上集某幾個人都靚仔左﹐靚仔開既依然靚仔(笑) 但係ED CG會變返做上集畫風~~(我聽打爆左既人講) 唔........無乜所謂啦~~~

人物方面﹐大部份人都非常注意上集唔能夠攻略既設樂優....我其實唔係太鐘意佢....本身諗住第2集好似大個仔左D就有所改變...但係今日玩依然無辦法去愛呢個角色。
明月涼呢﹐靚仔就靚仔(同佢細佬一樣...我諗我係唔係應該玩番第一集追埋細佬??)但係就係唔會令我急住追....但係因為要九艘1人→一謡1人→好春Route....所以下一個唔係設樂優就要係明月涼..........好煩。 今集九艘好呀~~眼鏡男安曇康秀...我都諗過第一個....但係........呢個人對女主角態度非常唔好~~好感度急降~~(笑) 下次啦~ 先唔講九艘另一人﹐今集無左茶吞書房(上集都用陽菜追左...今集無得搞囉~~)換黎八咫...一開始我仲狂諗....邊個係普賢呀~原來咪就係.........呀邊個囉。 然後遮那....原來係黑髮眼鏡男!!!!! 好感度爆UP~(笑) 睇個面具就令人誤會呀!!!我諗我會想追遮那先再追普賢(咪即係**囉!!!!頭髮!!!!)~~今集隱藏兩個﹐一個係遮那﹐另一個係水季~我上集都狂留意佢...但聲優唔識...無辦法。都現在為止﹐我都未見到一面~~下回囉~最後.........超榮幸地(!?)俾我揀左做第一個攻略對象既式 部吉乃......選擇原因->聲!? 或者可能我第一眼見到就...!!! 有少少似上集手塚﹐但係性格差天共地~! hahah~~不過呢~我估唔到呢兩個人真係有關係~故事真係好正~^o^ 性格雖然係我討厭既ナンパ系﹐但唔知點解好鐘意聽佢講野~~好好聽....即係呢~同我玩コルダ對住柚木既時候完全唔同~!!!

所以呢....總聒黎講....我覺得今集真係OK呀~~除左畫面太紅之外(汗)
等我聽日完成左
吉乃ED再寫後感。

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()