上年其實都想玩Pinky...Yu.Ki.Ame既......但係不了了之~前幾日俾我見到****同****呢兩個人(其他被無視?)既Pinky 就..........!!!!!! \(*o*)/ 爆發。 ダメダメ~~我好驚我又好似我兩個女咁放左響到又唔玩....OhNO~真係唔怪得最近阿妹たまゆら成日好似望住我咁............(錯覺 喇!!!)

Anyway.....去左日本.....SITE。睇Pinky....呀~~網王Pinky 呀..............靚。仲要有ブンタ+赤也+ 忍足.....我覺得ブンタ做得最似~可能因為有個波波?? 唔知呢~~~~不過睇就覺得麻煩~又要換Parts又要repaint....もぅ~~好麻煩。到時見到有可愛眼鏡Parts先啦~~hahahah 我無講過我要整****Pinky呀~我真係無呀。

其實買左番黎都係等封塵.......就好似我家沖田總司咁............(汗) 我應該係模型殺手?




網Pinky(笑)-->
http://tokimekku.fc2web.com/gazou/pinky/pinkytop.htm

附送危險品2幅(連動。)




................................................................ 圖1:好明顯左1 係三一...隔離係關生? 呀~應該係白龍呀~我唔知呀~呢幅無之前見到既咁似...........呀~~圖2應該係表示邊個Pinky=邊個人.........我想問 下.....倒轉左著黑色衫 既係邊個? ....................但係唔好問我左面著粉紅色衫既係邊個~我係唔會答你架~~(爆!!!!!) 同埋呢...我想講~畫呢幅圖既人應該有極偏心傾向........超明顯某鈴極大?? 唔...........無所謂啦。只少我竟然認得......

其實好似有女聲優版? Aice5? 坂本真綾? 呀~~~唔知呀! (逃)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()