網誌日期:2006-08-31 15:02

呢幾日的確忙整Cosplay衫...一個字...忙...但忙得黎又有時間打機...嗯...我係唔係真係忙呢? 仲要一口氣打爆左金色のコルダ同埋水の旋律....呀~~唔知呀~其實今晚係可以整埋其他...但係唔做住喇~聽日先啦!! >_<

最 怕一個人夜晚響Basement車衫...但係唔夜我都無Mood做野呢~~真矛盾!! 所以呢~就要揾嘢嚟聽去解除令我不安嘅因數喇~~~自從前一排返工聽歌聽厭左之後就開始聽Online Radio再變成聽CD Drama..其實呢兩樣都好~因為聽歌無論你入幾多首聽來聽去咪又幾首歌~~所以呢就聽CD Drama喇~~

上年最初聽嘅就係 Cherrybell嘅CD...之後呢~而家又有聽Saint Beast網上電台~不過要撞啱係癲嘅主持先好聽~有時3個主持唔係太熟呢就唔會癲唔癲呢就唔好笑...最後就當然係唔好聽啦~~唔記得邊一次~總之3個 人超有禮貌咁對話...我聽左5分鐘就無聽喇....但係唔知係Saint Beast Spark 第3回? 我聽左起碼3-4次~我知有少少變態~但係小櫻+鈴鈴+JunJun三個狂癲真係笑死我~

今日第一次聽金色のコルダ ~放課後のエチュード~既CD版又係笑死我~~我諗住得きやん同こにたん2個人做主持唔會悶咩...? NONO囉~真係笑爆咀~搞到凌晨X點我屋企個Basement忽然發出怪笑聲~(汗) 咁...可能又係我本身就鐘意呢兩個角色?? 但係個節目入面都唔角色啦~~王崎勁癲囉(笑)............我玩緊水の旋律都覺得 たにやん唔襯溫柔type? 但係聽完個節目就覺得....掂呀~又唔係超溫柔但係唔係我想像中....ROCK? 要怪就怪月森太cool喇.........總之一句...好聽!! 遲D再講我聽左嘅內容~因為真係好好笑~~

CD Drama...今日就聽左絶対彼氏-フィギュアなDarling, Switch, 幕末恋華.新選組~壬生狼という華~同埋少少金色のコルダ ~気まぐれフーガ~...................我知我知....4套3套都有小櫻嘛....咁但係你睇....4套一半都有JunJun呀~ 唔通我又故意!????

之後...唔好講喇~~絶対彼氏係我之前就想聽...睇完漫畫嘛~我覺得呢隻幾好聽~因為都無乜悶場~人又配得好(我唔係因為鈴鈴同小櫻做主角而講喇...) 個個都好~又搞笑(個越南餐廳個老闆...睇過漫畫就知我講緊乜~~)

Switch呢...嗯~其實淨係聽左Act one...不過睇左漫畫所以講乜我都知....嗯....都...OK丫 不過呢....沉重左D...都聽得過~~不過最好睇左漫畫先~超暴躁倉林春~正!! >_<

幕 末恋華.新選組~壬生狼という華分開左兩個故事~有玩過呢隻Game嚟聽當然最好啦~對角色有印象嘛~但係無都可以聽~因為人物構造簡單~兼內容易 明...兼好笑(特別係有玩過game的話)。....兼...呢個有森森做既永倉新八~真係好鐘意...現後山南又未死...但係講真....我真係好 唔鐘意純子嘅山崎....太女人。然後呢...小櫻嘅梅ちゃん(阪本龍馬)出嚟又係超無聊...但係點解經常同山南走埋一齊呢?

點解淨 係 聽左少少金色のコルダ ~気まぐれフーガ~...都只能怪JunJun嘅志水太悶喇!!!! 我想死~連王崎都未出就已經頂唔到~好在聽左月森vs土浦o個一段....係唯一一段我聽得比較開心....之後呢...小林由美子一出我就認得佢把聲 喇....雖然隻game 無呢個角色...但係最近越來越易認....可能對得多啦....

嗯...可能聽日聽フーキーズ- 第1巻...バレスタセカンド...嗯...唔知呀~唔好叫我做緊正經嘢嘅時後去聽BL...唔會! 所以NO 学園ヘヴン! NO NO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()