首先乜都唔好講住﹐我要同某O野粉絲講一句﹐你受騙了。(爆) Nightmare Princess OVA係偽制作。係April Fool用﹐我無諗過你真係會中招囉(仲要隔左咁多日!!!OMG)....本來諗住今年無人會中(因為太忙而plan唔到更好玩嘅野)....都只怪你 懶﹐自己唔上官網睇但係就去 search amazonJP...為左補償我欺騙你成功(?) 我忙到死到post相你睇~~ XDDDD

CG編:
吸血鬼一家? .........但係右手邊金色頭髮那個係邊個呀??? 不過好似係...女人?? じゃ~無視。

管家先生你點解要換衫? 無分別啦~~

兄妹...........咳。


Game發表會聲優cosplay event!(爆) 呀~某人鐘意嘅緒方惠美呀! 那個最右手邊白色衫那個呢!!

給某人的補償~~(笑)

............那個王子....呀? やっばり無視。

咳。

再咳.........唔好問我野呀~~~ 哈哈哈哈哈哈 XDDDDD 審查中!

谷山哥哥件衫好靚(閃) 中間那個係邊個??? 唔識~~~

這個呀....我前幾日睇Fullhouse Kiss祥慶祭見到呢個人想打佢~唔好意思。不過呢到睇又好似OK~(一定係假髮+眼鏡嘅關係)


好啦~我趕住去食飯呀~~~你自己今次記住去官網睇喇~~ 按下面那個可愛管家啦~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()