close

平凡。只能夠用呢兩個字形容レニ既攻略路線。先講純愛篇...一早就知prologue女主角夢入面既係レニ啦...之後兩兄弟爭爭爭~都唔知為乜~結尾 都知道一定係レニ做後任魔王....唯一我覺得OK既係其中一張CG叫做"Under The Moon" 最靚都係呢張~無得講~但係真係好平凡。純愛ED-CG都唔係太靚.......浪費左レニ呀!!!! 另外兩個唔好既結局好似係兩兄弟決鬥...之後レニ輸左.....即係...死左囉。無乜野好講....唉。搞到我頗憎セイジュ囉...好衰呀!!!

之 後愛憎篇我只係攻左A-ED...反正要攻當然攻最好既(所謂最好)。點知呢個比起純愛更無言。レニ經常虐待女主角...之後話什麼其實我好愛你不過你無 左以前記憶...唉~~之後唔知點解女主角突然回復返魔力﹐魔界就派使者叫女主角返去做女王...之後女主角唔肯(係我揀喇)﹐之後貓貓カイル就話不如女 主角同埋レニ決鬥~邊個贏左就可以做魔王...之後女主角當然輸左啦~咁咪返去做王妃囉~就係咁........(汗) 愛憎篇CG更無言﹐超多H無乜正常既~~我諗住瀬名既愛憎已經好恐怖...點知呢邊簡直無得比~~~連最後CG都要係H~係唔係變態架????? 唉!!! 不過我無諗過會最後突然見到隱藏人物~~金髮靚仔!!! 突然間我覺得瀬名都比下去........(苦笑) 不過我一日唔搞掂レニ兩兄弟全CG都唔駛諗住有得見靚仔....嗚...........呢個更惡魔呀~明明就似天使~~~~~~~

其實 好耐之前就攻完瀬名全ED.....但係有恐怖既野未講........原來愛憎篇既B,C ED都好恐怖...叫做"你唔死就我死" ED。我唔記得邊個係邊個...但係其中一段係貓貓カイル俾左把刀俾女主角叫佢桶死瀬名......之後我揀左唔肯咁做....(最好既係要桶但係唔成 功....) 點知死人瀬名轉個頭就插死左女主角!! 有無搞錯~~~咁...就死左﹐呢個應該係ED-C(最差既ED)........B應該係我揀左插死佢。人地講講下野就突然插死左~~哈哈 哈....... 唉﹐之後回復魔力返左魔界做女王....仲要搶埋瀬名既魔力去誘惑天使然後吸乾個天使既魔力...總之就係恐怖女王啦~~

但係相比之下我鐘意瀬名既純愛多過レニ既純愛.....故事至少有高有低嘛~~~我真係估佢唔到~~最後ED都感動好多啦~~~真係丫~~~激死我。

然 後我唔知點解呢.....聽到レニ講什麼すき..什麼愛してる....我就好驚~我會打冷震~~好怕~~但係瀬名講乜我都無問題喔~~唔知點解~~~總之 玩咁耐就怕咁耐~~好能我聽到レニ講呢D野我會諗到第2個人???? 哈哈哈哈 唔知呢~但係就係好怕囉~~ 都係瀬名最好~~~~~~呵呵呵呵呵呵呵呵~(逃)

貼圖囉~~~不過無野好貼~~レニ既都唔係好靚~兼多XOXOXOX~~ 大家可以明白什麼叫做呃CG!! 唉!!!

レニ純愛篇。







結局唔靚呀~~(泣)


魔界使者...金髮靚仔 ~~ >_< 踩場ing@レニ屋企....哈哈哈哈



天宮瀬名純愛Ending D


下一個好明顯係強制性逼我攻セイジュ.....加油囉!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()