原來比想象中好好~~~多。 係真既~首先唔駛講Layout靚左先啦~ 但係開機畫面Konami竟然淨係得細路把聲....有D失望....諗住搞點左ハリー之後開機有得聽.....


預定攻略次序: 針谷->赤城(隱し)->若王子->無次序 (冰上?)
實際攻略次序: 針谷->若王子(意外...)->赤城(隱し)->佐伯->天地(玩到無野好玩...?)

~人物編~
Anyway, 人物呢...就講男主角先啦(雖然響我心目中ハリー先係男主角!! *爆*) 上集葉月くん話晒都係Model 唔係講笑架嘛靚仔無得講~~今集呢主要都係想Show陽光氣息(!?) 所以就係小黑囉....(我唔可能唔咁叫佢).......不過可能上集我無完成葉月ED.....所以呢...我覺得響性格上小黑好玩D~佢真係好鬼搞 笑~~尤其係去遊樂場玩旋轉木馬...佢話"唔係掛? 都詌既年紀都仲玩呢D野...." 女主角(即係玩家=我)就話 "人地望住你喔" 小黑就即刻改口話" ハハハ~じゃ~乗ろうか?" 超無奈~~笑死我~所以如果4人約會我一定唔會飛呢句~聽幾多次都好好笑~ 可能最近頗迷雙重人格? 小黑有少少喔~~不過係扮野唔係真係雙重人格喇~~不過都幾搞笑~~我一路玩有時就鬧佢好衰~有時又覺得佢幾好~~嗯~~不過呢~~因為唔係第一個攻~所 以呢會知都左最後間茶店會.....我就係想知點解會咁先去攻佢嘛~~~總結黎講~小黑....即係佐伯くん係我意料之外會攻既 人.............掂。 ^^

第二次攻略呀....響仲未清楚意外Kiss狀態下.....Kiss左老師....呀...唔 係呀~我原意係要赤城啦....真係好意外~嚇死我呀~~ 雖然意外Kiss左但係我無視老師繼續去尋找赤城的故事..................好啦~唔知點解呢第一年就搞左個花店哥哥出黎~仲要親密交往 (!?)左2年~第3年爆突然老師衝出黎狂約我....我無視你兩年你都等我...其實可能我無端端走左去辭左花店份工...最搞笑就係一無做...連小 朋友份人物名單上面連個名都無埋! 真係絕交!? 超快! 之後除左第一年見過赤城外一路都無出現過......我就響老師既狂攻下(乜唔係應該係我主動攻既咩....?)死左響佢手上....雖然我都好鐘意老 師...但係.......唉~我只係想講~天命難違...意外Kiss....其實係本命Kiss...一Kiss就變本命........

所 以呢第三次攻略就由花店哥哥(即係被老師狂追前既save)第2年中開~響飛哥哥無視老師既情況下....再一次見到我既第2 Round本命目標人物赤城一雪! 每次見面都係鬧交收場~~雖然真係俾Konami呃左~(4幅CG其實真正咪由係2幅~睇到樣正正常常咪又係得1張~) 但係個ED真係好正~不過係要玩過GS 1 既人先識得感動~ 係比起GS 1 蒼樹千晴ED更意外既ED~(笑) 所以免強可以話個ED值回票價? 可能啦~但係CG真係太少!!!!

喔呵呵呵~~留到最後當然要講我第一個攻既超本命人靚聲甜既針谷幸之進啦~哈哈哈哈~~ハリー由未出既 時候就被我鎖定左~未睇Cast之前就俾佢個樣吸左 去~一Click入去個Page....就發現哈哈哈哈~~係鈴鈴配~你話我點可能唔第一個攻????? 先撇除把聲~ 性格呢~係我鐘意既type呀~~成日口不對心~好搞笑~~最鐘意聽既對白係...女主角響音樂室偷聽(?)佢彈結他....之後讚佢彈得好聽....講 完多謝就講" じゃねーよ! 違う!" 超可愛呀講呢句~~~所以我每次都想係呢個情況初次見面~不過好容易會遇到情敵呢.......(就好似我第一次玩就遇情敵....一開始做朋友就嬲足我 3年.......) 第一次玩~見到個save係同大姐姐一齊我仲諗住無喇~一定係朋友ED..........點知一take過~~~~~~~~~ 好開心呀~~~~~~~~真係好過一做就諗住一定掂呀.....超幸福。

~雜談編~
第二次攻略呢...嚇死我....有一個 Event係花店哥哥車我唔知去邊....忽然有人打俾佢....原來係佢個Friend......個 Friend個名仲要叫.........................櫻井。你........玩野呀??? 叫櫻井唔係一個問題...但係點解我改名既時候淨係得"桜"呢? 我要另一個寫法~明明個friend就係用"櫻" 點解我就要用"桜"呢? 好討厭...

好多人話GS2可以見到GS 1既人....車站前既千晴....葉月Poster.......水族館既冰室(衰人)老師...........我打左好鬼耐.....打爆4次~兼 亂玩3次.....亂玩第4次...第1年秋天約ハリー先第一次見到千晴..........(感動) 不過見到GS1既人真係好開心~~葉月Poster好矇矓.....都OK~花店姐姐~都OK~三原色展等我追クリス先啦~冰室(衰人)老 師...............未見到~仲有無其他呀????

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()