網誌日期:2006-11-04 15:29

 

終於以26小時既速度打爆左.hack//G.U. 2.................嘩!! 第2個ED嚇死我呀~我都話我最憎Ovan架啦!!! 由頭到尾都係最憎佢..............好討厭呀~!!! 我完全已經認為某上集主角唔係壞人囉~雖然今集個樣好鬼靚(恐怖)但係唔代表人地係壞架嘛~~~係唔係??? 唉~~~由要等一月先有下集玩喇..........點解.hack//就有4集....G.U.先得3集??? 今次係重質不重量呢! 我打完就即刻換隻Terminal Disc入去............完來唔駛用前一代既save黎load...實在太好喇~~只要玩晒3集G.U.就可以Full Load...上集load完嚇死我~諗住要好辛苦去捱番上一代添.....真係拎左隻感染擴大(!?)第一集....唔記得叫乜喇~~俾個封面呃左(雖 然好多人都係!!!所以先搞到無人肯陪我玩G.U......個個都認為好似上輯一樣唔好玩!!!) 總之我就開返.hack// vol.1玩.......唔夠10分鐘(好叻喇!!) 就玩完.........真係好難頂。

好啦好啦~我好似人間蒸發左............下次先講我尋晚爆左既Mermaid Prism啦............又係我家小櫻王子........好難捱都捱過喇~~~~~~~

P.S. 今日好唔掂地去左Check水の旋律2個隱藏角色!! 呀~~~~~~我好唔得呀~~好後悔!!!!!!!!!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()