close

今年實在太忙﹐要返工兼太多野要做﹐既然無時間畫賀圖之類...唯有.....貼圖啦!!!!! 我貼我最鐘意既人都唔算太差呀~係唔係???? So, this is my chinese new year 賀....貼圖。(真求其) 我其實想cut走某個人...但係算啦~~新年就放過你...其實唔係﹐只係唔想幅相太明顯要cut走呢個人.......Anyway, P仔~你睇清楚﹐佢夠成日企喺我王子隔離!!! >_<

Can you see who is 主角?????? ふははははははは~~~


.......喂﹐某人過大喇.....縮細!!縮細呀!! 超阻。

唔放另一邊囉~~~哈哈哈~~(逃)


呢幅相好搞笑﹐個個都好serious...但係左上角既兩位先生偏偏就笑口想開﹐特別係松風先生更加笑得燦爛....真係.......(汗)

呢幅廣告相又係搞笑.....你睇上層既人好似扁左....怪怪~但係你睇左邊D字又好正常....點解呢???? 但係王子....好靚仔呀......>_<

王子+小關+Wieder OP主唱Band成員2名。 王子好似融入左呢兩個人......但係我都係鐘意眼鏡style!


短髮時代的オルフェ~~(笑) 如果有睇吟遊聲優訪談都出現過呢個造型﹐因為係同一日嘛~




ps.... 今次貼圖既同時發現好耐之前部電腦入面有好多謎之Photo....唔明點解會有......下次貼。真係好謎。譬如腹黑潤......點解會有﹖ 下野小朋友.....我....無理由呀.....吉吉都係呀......更加無可能係一個我唔識既空野太陽。 OH NO! 呢D相邊到黎架????????????????????????? 唔係我收架!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()