close

好 睇~又係另一本好睇之作~~!!! 有靚仔又唔係後宮~(因為好似感覺唔到女主角既存在?) 反正就係一本有靚仔既搞笑漫畫。故事講魔界王子カイト帶埋自己隻貓レブン去人間逃婚...去到人間王子變成一個叫做ヤマト既細路樣傻仔﹐貓貓變成巨乳老師 暗中保護王子。之後魔界派左3個殺手去捉王子返去...一個叫做大樹既大隻佬﹐一個叫冬真既黑髮暴躁男﹐一個叫蒼夜金髮色狼~ 王子因為某種原因特愛大隻既人(不論男女)所以就同左大樹(人間係同學身份)做左好朋友...王子背部有紋身而3個殺手就係要證實一下ヤマト係唔係王 子...但係大樹個人太好又同ヤマト太friend所以唔忍心揭發佢..........主要內容就係咁~不過基本上係勁多白痴野~~好好睇~ >_<

角色方面呢...我當然鐘意主角啦~蠢嘛~又可以變做型仔王子~點解唔鐘意????? 第2個我鐘意黑髮暴躁男冬真~因為靚仔又暴躁~又係另一個Charming Point(!?) 有D人都話呢套係BL野...我唔覺囉~我見到係Asuka出既唔會BL成點啦~其實真係友情!!! 因為仲有貓貓老師既存在...之後仲有學校變態女一個~所以一定唔係BL..我開頭都有少少驚真係BL~但睇完真係唔係囉~哈哈哈~~~ 我呀~CD Drama仲未入手好傷心~~好想有得聽呀~一定好白痴囉~不過唔敢搭車返學聽喇~人地會以為我痴線囉~亂笑~~(汗) Cast呢...我可唔可以唔講呀????????? (逃)

九条ヤマト/カイト 岸尾大輔さん
朝倉太樹 諏訪部順一さん
如月冬真 高橋広樹さん
蒼夜 三木眞一郎さん
羽賀逸美/レブン 桑島法子さん
杉田先生/ヴィータ王女 松井菜桜子さん


......................就係咁囉............唔好話我係為Cast而睇呀...(雖然.....係事實) 好睇咪得囉~~係唔係??? 呵呵呵呵呵呵呵(逃)
不 過呢...係出左3期就停左....一路都未出第4期...其實真係頗怨念~~Asuka既連載成日都係咁...好討厭囉~唔好講邊個啦~就睇我鐘意既杉 崎ゆきる就知啦~~D.N.Angel 係咁 Lagoon Engine又係咁....算啦~你索性停左D.N. 集中Lagoon En 仲好...不過而家仲要黎個Lagoon En外傳....我憎死你呀~~個女神後補生都無埋~~~~~呀....Anyway....總之唔係咩私心問題...呢套野好好睇~不過我唔知有無中文 版囉~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()