今日同舊同學出去唱K﹐有新歌唔唱走去狂唱舊歌﹐新歌唔係話無唱﹐唱左Brand New Breeze...仲有其他幾首﹐歌名就唔好問喇....因為而家已經唔記得。........anyway, 入正題。

根 據消息報導............Vitamin X 會轉去DS!!! 即係話。老師我﹐又可以﹐響DS上﹐教訓(?)我6個蠢學生!!! 正~~~~~~~~ 上次PS2第一個攻悟郎﹐第2個攻瑞希..........DS嘛~~老師我決定轉目標!!! 呵呵呵呵~轉邊個?? 唔知呢~不過我驚我會玩到訓著囉~(但絕對唔關個聲優事)。總之﹐呢個"Oh My Dog"人呢唔係一都係二啦(點會唔係"一"呢???? 咳。) anyway, 期待啦~~無聲唔玩喔(傻啦~點會無) 其實我T6都鐘意某幾個﹐但係問題出喺佢地個ED CG....唔靚呀~唉。所以囉..........求其啦。

我想要特別版本booklet, 但係.....要yahoo JP auction先有! ........然後﹐今日@某論壇﹐Oh My DoG! 竟然發現左Vitamin X 設定入面B6聲優訪問~我唔理積分就............當然啦﹐點忍呀!! 我兩個Daisuki(!?)3號4號都集齊...然後就係呢﹐我想講﹐D相影得唔係太靚﹐不過! 我都OK~~~ 呢本野呀﹐Please, 有貨呀(<---文法不通)! 我要呢本野﹐ひねもす.........但係死係要等埋Arashi隻碟就夠死啦~唉。

anyway, 唔好講呢個﹐那個Event呀~! 你快D出DVD﹐貴我諗我都會.................. 不過不過﹐那個相比起Full House Kiss2 後宮全員集合就真係..............但係我討厭FHK呢~ Vitamin X靚好多~講笑咩~~不過﹐FHK有王子﹐王子個Friend﹐王子個friend的隊員(!?)﹐然後仲有埋做惡役嘅王子個friend的隊員(!?) 同名嘅靚仔(爆).............................................. 我講緊乜? 好似催眠緊自己去買FHK2 event囉~ NO! 但係連booklet嘅相都靚爆(呀!!! 某Daisaku個髮型除外)而且某妹仲要係因為見到某君勁可愛嘅樣之後就控制唔到自己.........(好喇好喇....汗)

back to Vitamin X, 我去日本網終於見到傳聞中Vitamin X Pinky原制作者﹐超靚~~~ 悟郎真係整得好靚﹐瑞希又係!!!! 當然那兩個(!?)Leader(s)都好靚啦~~不過清春係Mini版(求其啦~太煩人)﹐and無左小瞬瞬~~ 但係其實﹐無所謂﹐我愛B4....清春NO, 小瞬瞬未有感情(因為未真係去玩....)

那張Poster....1000yen都 OK呀~B6著中山裝喎~~我最萌就係中山裝﹐你真係想老師我噴血死? ....不過﹐等陣!!! 某人﹐你著緊唔係叫做中山裝﹐係叫做..........水手服呀!!! 然後中間那個好似有少少邪﹐小瞬瞬好似幾OK呀~ Mizuki又好OK...........然後.............你你你你你你!!! 點解呢到呢幅影得咁靚仔!? 我知啦﹐平時你有兩大問題: 一﹑你件衫唔靚﹐二﹑你個pose我覺得好唔得囉。完。.....................無視清春。

呀~~~~好想睇event呀~~~~好想好想聽現場OP+ED呀~(雖然那個某君感覺上把聲完全俾某たっつん掩蓋........) 算﹐等啦!

P.S. Princess Nightmare隻角色歌到手喇............我隻小狗狗犬飼~~*攬* 不過 只得一個track...(汗) 算啦。但係我都係覺得佢唱某カルビ(笑)隻OP角色版好聽D﹐然後....Neo Ange首野我真係唔得囉。

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()