close

又再一次用一日(!?)....兩晚喇。兩晚時間攻略完第2個學生﹐哈哈哈哈哈哈~~~點解呢隻咁好玩嘅?????

今次月末test最 高分竟然有8分呀!!! 我叻左???? 但係都未叻到全部滿分...所以繼續未開bonus event...(泣) 話說呢個瑞希月末考試真係一次都未fail過~次次都合格...咁我咪諗﹐點解呢都係我自己控制嘛即係話我識答好多條啦....咁咪過返去悟郎再幫佢補返 高分DD﹐點知!!!! 都係咁差................可能每個角色出題都唔同﹐當然我知監考老師有關但係出題我真係覺得瑞希易好多~~~~~~

呢隻game如果你真係睇對白呢﹐真係好搞笑~~呢一班B6真係正蠢才~~抵你地叫做BAKA 6! 最記得今次玩有一段老師(我)見到佢喺街上面拎住好多書.....

女主角: 瑞希君﹐你都睇好多書喎...
瑞希: 嗯......
女主角: 你好鐘意睇書?
瑞希: 嗯......訓覺前睇.........
女主角: 喔
瑞希: 永眠用。
女主角: !!!!!!!!!! 唔好亂講野﹐你嘅意思係.....安眠用呀?

其實仲有超多段九唔搭八嘅對白~超爆笑。我玩玩下都覺得要教呢班學生真係想死~點解可以咁蠢(不過有人係扮蠢喇) 超鐘意今次個監考老師真田~~本來就已經望實佢~仲要佢教英文﹐D問題真係易爆~unless老師都有時會問九唔搭八嘅問題!

今次玩完3個ED再入去Character Mania.........突然發現.................原來有 FREE TALK!!!!!!!!! 我完全唔知道....食緊啫哩嘅我都差少少噴出喇~~之後當然開黎聽啦~~我原本諗住某だいさく又再講埋好多無謂野點知今次唔係囉~超正經~~~唔~~我鐘意你九唔搭八多DD呀~~(逃)

另外我覺得阪口果段好搞笑~佢一開口就話: 大家有無好好讀書呀? 如果無就會好似我咁架喇.......
因為今次佢個角色係英文老師所以每月出題都要講英文﹐口音嘛....當然就係有啦。佢就係話自己讀英文怪怪﹐呀~其實都唔係丫~我覺得算係咁架喇~~某學生D英文就真係好搞笑喇~~(雖然我之前睇雜誌cast talk那個某學生都話﹐最緊要唔好理我D英文~~笑死我!!!)

瑞 希呀~~我開始玩超眼訓~本身已經眼訓﹐兼呢個人講野你真係想殺死佢~~講野唔係慢就係細聲﹐兼唔出聲!! OMG~ 不過不過!!!! 文化祭變正常超型仔~~~ >__< 聲優呢~~我無諗過菅沼久義會配呢種覺色架~~~基本上我有嘅game入面佢隻隻都係做小朋友(連佢自己free talk時都係話收到呢份工作嘅時候諗係唔係揾錯人)﹐可能一直覺得佢係小朋友聲﹐點知!!! 今次效果出奇地聽唔出係佢~~ 因為第一次聽佢把聲係某減肥 game入面某綠色頭髮超煩小朋友~~(笑) 嗯嗯~~~今次配得好~~~

下次應該會攻小惡魔...其實係想攻個老師(寶寶配!!)喇~~個學生係某吉吉。唔鐘意呢個角色(暫時~~)﹐好煩好煩﹐笑得好難聽~唔知搞乜~~玩完先知會唔會有改善﹐因為之前攻完兩個角色都係中盤開始有轉變~~

暫時就咁多先啦~因為....我又返去玩聖劍傳說4..........不過櫻蘭就快出...唉!! 好多野呀~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()