用左兩日(?)時間, 一口氣將女裝打扮嘅小朋友攻略成功~~~~ 唉~唔係為左呢個人把聲我又點會變質到第一個攻易服癖呢!!!


先 講講第一次玩完嘅後感先啦~~CG用色靚﹐主題曲OPED都好好聽~~(OP好聽D)﹐聲優陣GOOD(不過好似又係STA☆MEN大會~* 笑*)﹐System非常好~quick save真係quick唔駛問長問短先有得save,又有auto save,超方便。Extra Mode非常多野玩﹐Character Mania真係可以狂聽攻略完左嘅學生(附送老師)嘅system voice之類, 仲可以算擇唔同學生去做某特定科目嘅問題~~~

講返風門寺悟郎route....一開始我只能夠用個嘈字去形容佢~真係非常非常嘅嘈~~ 不過到中段某某突然用男仔聲.....當然換左到我非常嘈(尖叫之類......), 因為同佢一對嘅眼鏡男老師係專教Civic(公民教育??)....所以月末考試頭尾兩條必定係Civic有關題目.......超難答。唔識呀~~之後 我又好怕寶寶老師問數學題....然後那個什麼黑社會老師問科學我又唔得.....之後之後....井上老師問地理還可以歷史我又........... 比較好嘅係男公關老師問日本語文﹐至少有時問起古文我本人都識答少少丫~問漢字讀音都OK.....最鐘意就係Cutie老師問英文~~強項呀!!!! 不過呢....我發現好多時佢地問D問題同本科無關!!!! 譬如會突然問: 我(發問緊嘅老師)嘅血型係乜? ...........我點知呀!? 好多問題都好鬼怪~~~~~總之就好低分啦~~~最高一次都係6/10!!! 真係OMG~! 所以到而家一次bonus event都未開過............~_~

攻略方面其實唔算好難﹐識日文﹐唔skip對白﹐覺得個學生講野怪怪地就R3/L3就 可以....不過呢有時實在無留意就會好易miss左action point, 所以後來我都要補返好多個chapter 做perfect chapter~~ 我第一次玩完Normal End 之後返去改過D action point由戀愛/偏差值 比數 6/4(<---差不多係normal ED數值)﹐轉成 8/2 就開左戀Dream End.....之後玩完再調整為 4/6...就開埋Perfect End....總之就唔難啦~~之後人地話要開晒3個ED再月末考試perfect先開到老師ED..........其實唔需要囉....唔知點解我打 完再入去character select 就有.............(汗)

結局方面.....Normal ED 某某繼續易服癖~~~Dream ED就入唔到大學但係就俾人發掘左去做專業illustrator, Perfect ED當然就係學業事業愛情三得意啦~~哈哈哈哈 最令我激動係..........某某ED嘅時候剪左頭髮做返個男仔....佢把聲呀.............激似本人好多年前嘅初戀把聲.....如 果而家我唔識某腹黑大作﹐亦唔知係佢配嘅﹐可能我當左係小初配嘅!!! 兩個把聲超似囉~~~~~~~~~不過最後變返男仔樣真係好得呀~~~~不過最衰而家截唔到圖啦~~如果唔係一定要俾大家睇下!!!

我之 前上去官網睇聲優訪問﹐某某話配呢個角色需要比平時多X倍體力﹐因為要keep住高音.....玩完之後我都真係好想講一句おつかれさま!! 你一定係好辛苦(不過一開始我都聽得好辛苦呀!!!!) 高音都真係似個女仔聲....呀~~~不過我都係鐘意之後男仔聲多DD囉~~~~~~雖然你會中間突然彈句某腹黑Y木式嘅對白出黎~~(笑)

貼下我上網收集到嘅圖啦~~




其實...我對呢個眼鏡老師真係..........-__- 最後竟然突然向我求婚....天呀~~無興趣。


而家攻略緊嘅學生....我對住佢真係會訓著覺~~一係就唔講野﹐講野就超細聲....隔離係Cutie老師(阪口呀~超元氣type....我最鐘意呢對學生老師)


非常非常麻煩嘅學生加寶寶老師~~36歲仲可以咁後生...真係唔怪得知要寶寶配囉~~為老師而追學生(笑)


有錢仔+貌似男公關嘅怪老師!!! 兩個都係大蠢蛋~~今次杉田嘅老師真係好搞笑~~超BAKA!!!


Band友+黑社會(貌似)老師~~~其實無問興趣喇~~不過要100%開晒events...無辦法啦


最無興趣嘅一對﹐唔知點解。


其實.................都無乜好講喇~~~保留體力﹐下回要講返我上星期嘅Corda一腳踏五船事件!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()