尋晚唔知做乜點幾鐘突然好想好想攻GS1個新角色﹐我二話不說開個新file﹐無視爆彈﹐疏遠朋友(笑)﹐狂溫書+入手工藝部﹐save左我諗都係3-4 次左右﹐由1點半打到4點鐘。第一個係金髮end....之後再搞埋黑髮end...點知!!! 竟然唔記得左最~重要既Kiss!!! 所以load返去黑髮end前既save....等待機會.......!!! 因為係第一個clear嘅角所以無諗過佢唔會俾提示叫我touch screen.....不過唔緊要我下個會醒目DD架喇~~~~

不過真係無諗過第一個Clear嘅會係佢。我對佢嘅評語 係.........故事正~都OK靚仔﹐見到件校服竟然好懷念!!! (因為我愛GS2多過GS) 不過問題係.........佢把聲係保志!!!! 即係我鐘意保志(非本人後宮份子)﹐但係望住個角色但聽到佢把聲硬係覺得有少少唔襯~~怪怪地咁~我唔係話佢配得唔好~但係就係覺得保志唔似係不良少年嘅 聲.....我記得之前睇過下天上天下﹐又係咁....保志(把聲)感覺上唔似不良少年。可能我識佢好耐(!?)總之壞唔到啦!!!!

講 返個角色~我幾鐘意佢個故事﹐唔錯~~雖然最後都係入唔到大學......不過who knows wat will happen later??? 可能真係下一年入到呢~(不過唔關我事喇) 另外﹐個黑髮Look都幾OK~戴埋眼鏡真係想萌死我? 但係影近鏡佢某幾個表情有少少似變態佬~~(爆) 我個人都係比較鐘意金髮版﹐感覺上襯個角色多D(天呀~~而家同一時間聽緊保志唱風花昇華添......都係呢個襯保志D~哈哈哈) 所以我一開始個route就係揀話黑髮唔似佢...就變左做金髮end喇..............

不過呢始終係隱藏人物~呃CG情況 都無GS2咁過份~~至少除左ED以外兩幅都係唔同樣嘅CG......(GS2兩幅根本就係同一幅!!!!!) 我覺得畫得都幾靚~~~^///^ 不過真係唔需要理會儀容??? 好搞笑﹐魅力根本係接近零。學力就500+﹐藝術400+﹐手藝300+﹐$$ 400+ (有去任意買野喇)﹐運動 0 (!!!), 流行 100+.............隱藏角色永遠都係最唔計較嘅一個角色~~~(笑) 爆彈隨意爆~ 但係最後守村都仲勁鐘意我(爆過2次都仲......) 好搞笑。

個ED staff role 都好可愛~~首音樂都好好聽(不過我連聽3次就..............) 呀~另外﹐GS2無嘅就係Konami title嘅候候角色會出聲~明明GS都係用男角﹐點解GS2要用小朋友!? 今次GS1仲會根據NDS入面嘅時間轉對白。尋晚我玩﹐天童出左兩句: "良い子は寝たほうがいいじゃないか"(好孩子不是去睡比較好嗎)+"眠れないか?俺もだ"(睡不著? 我也是) ﹐葉月通常都係講 "ねむい~"(好眼訓~~~) 可能我都係臨訓前玩嘅關係啦~平時返學玩都唔會開volume所以其他就唔係太記得喇~

睇雜誌話呢個角色好難追....係咩?? 都唔係丫~~我覺得好鬼易添喎.........下一個等我搞掂埋千晴先~~ 呵呵呵
好~睇下下次我會幾時先再打~~黎緊真係會繼續忙.....(苦笑)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()