太 好喇~~~~~~~~オレンジハニー(Orange Honey)出PS2版呀!!!!! 感動!! 鎖定中間眼鏡男~(笑) 呢隻同月桂樹王子,花宵ロマネスク 一樣都係手提電話戀愛SLG.........Marginal Prince就出左勁多野 CD Album+CD Drama+動畫!! 花宵就有CD Single+CD Drama(例行)+聲優Event+電臺節目(by鈴).................Orange Honey得一隻CD Drama...我聽都無聽過~但係個封面就吸引死我~~因為....最後面既眼鏡男............。

有CD Drama就當然有聲優啦(廢話)。 呵呵~雖然知道聲優陣+角色名....但係未知邊個係邊個....因為未見過人物介紹.......得名無用呀! 不過!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 我可以99.9% 肯定正中間呢位眼鏡男應該係第1主角兼..........................................係我王子配 (如果唔係的話我會超怨念)。其他人好難估喔~JunJun應該係上圖左1?(因為應該同王子係兄弟? 同姓氏-->同髮色) 右2係森田(運動男!?)...左2係諏訪部大哥? (網王之影響)淨返最後既右1就係石頭~ 但係石頭........唔好啦~個角色....我開頭係應為左1先係但係睇清楚D角色名又覺得....頭髮....(以上純粹係我估~我真係唔知~大家 都可以估喔~*笑*)



~Cast~
白石 慎也:櫻井 孝宏
芝崎 比呂人:諏訪部 順一
水沢 晶:石田 彰
辻圭 太:森田 成一
白石 誠二:福山 潤




arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()