close


Cast: 小林沙苗﹐水橋かおり﹐園崎未恵﹐斎賀みつき ﹐森川智之﹐高橋広樹﹐森久保祥太郎﹐櫻井孝宏﹐置鮎龍太郎 ﹐岡野浩介

今集主要講 Aqua x Unisys.....(睇封面就知啦).........沙苗同斎賀姐姐出場率超高(當然!!!)﹐而老師(Mori)好似完全被無視???(笑) 封面得最上面細細幅~好慘~~XDDD

故 事講Unisys最近魔法成績唔好又成日去騎士院然後俾老師鬧.........Unisys就怪Aqua既出現另老師再唔關心佢所以離家出 走........然後Aqua就去揾佢....故事內容大概都係講呢D﹐details就唔講喇~但係都算好聽既~~~撇除以上其中一個聲優外~~呢個 人真係激死我~~~由我俾個角色既可愛樣吸引後再聽到佢把聲.....啊~~~簡直係惡夢~!!! 唔好怪我﹐我真係要稱呼呢個人為“人面獸聲”真係錯配呀~~~簡直係我最討厭既聲優之一...........唉。真係好討厭。

呢隻碟如果無玩過game的話聽落去其實都會有少少亂掛? 太多人﹐兼....出場率又唔係多....亂。 但係有玩的話就OK既~係屬於OK.....唔會話聽左之後想再聽....無乜特別~~~

我仲尋找緊另外兩隻..........唉。雖然無乜特別但係都想聽下..........特別係Aoi Romance係講葵xLute....唉....唔可能唔聽丫~雖然我唔係太鐘意葵.................唉。

(我到底講左幾多次"唉"? Fantastic Fortune 2果然係一直虐待我)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()