close

1. 您的名字或代號?
Yuka...

2. 成為聲優迷大概多少年?
初段...7-8年...但係真係癲既係近呢幾年....

3. 第一位認識的聲優是誰?也請告知作品名。
結城比呂...安琪 (全名安琪莉可女王之路...好嘔~叫番日文啦)仲要係N年前既CD Drama。

4. 第一個喜歡上的男聲優是誰?
結城....因為我清純既初戀就係死響綠の守護聖手上﹐到而家都係好難叫出個名。

5. 現在喜歡的男聲優是誰?(可複數)
唔駛諗當然係小櫻王子!!! 王子只得一個!! 可複數...所以﹐王子個friend鈴鈴都係啦!!....嗯。我唔數喇﹐好多。太多。

6. 最喜歡當中的哪一位?
だから! 王子! 無人能超越王子~

7. 比較喜歡的音質?
曾經戀童既我........而家長大左就當然要配合鐘意少年/青年型...不過其實無特定

8. 比較不喜歡的音質?
女人型....大叔....扮Cool型(撇除我王子經常配此類................)

9. 音質、演技、外貌,哪個是您注意聲優的重點?
音質+演技!!! 樣....就算啦.....特別係男聲優唔多靚仔.....咳。 唔多......唔代表無。(爆) 最怕無演技...兼人面獸聲(某岡野XX...聲難聽但狂配可愛少年超唔襯!!!)

10. 會買聲優雜誌來看嗎?
會...但係10本9本都係女聲優...所以興味ない----->無可能買得落手。

11. 房間裡有聲優的海報嗎?
呀!?????? 唔會有囉~~~~~~~~你想我發癲死?

12. 最近有特別著迷的聲優嗎?
嗯.............最近係森森(森久保祥太郎)+き一やん(谷山紀章)+こにたん(小西克幸)

13. 覺得很會唱歌的聲優是哪位?
森森+き一やん!! 我王子同鈴鈴有時都OK~(但王子好憎唱Live....-_-)

14. 聲優演唱的歌曲當中有喜歡的嗎?
小櫻 (Union of the wolf *一定要solo版!!)
鈴鈴 (モノクローム lost in you)
森森(言葉にできないこの想い+The Answer+水の中+Moon Light...太多!!)
き一やん (FLAME, Daydreamin', Warrior, Infinite Love *GRANRODEO名義)
こにたん (華に夢)
保志 (Shining Tears!!!)
...........太多...唔list喇

15. 曾在KTV唱過聲優的歌嗎?
有~ 保志既Shining Tears, 網球王子既future..white line, 八葉抄OP....

16. 資深、中生代和新生代,比較喜歡哪一世代的聲優?
中生代~我諗~係唔係即係我王子同期? 嗯...最清楚呢期~ 資深都識少少~新....就唔係太接受(暫時)

17. 聽過聲優主持的廣播節目嗎?
有~~ Cherrybell﹐金色のコルダ ~放課後のエチュード﹐Saint Beast Heaven's Party...............等。

18. 曾寄明信片或e-mail給廣播節目嗎?
無~~hahahahah~ 遲D先算啦~

19. 看電視節目會注意旁白?
我唔睇電視架...................-_-

20. 一個月大概買幾張跟動漫畫CD?(包含聲優的CD)
好難買到~所以無買~以前就有~~買OST多D

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()