close

話 說今晚又開過VitaminX玩﹐其實進展唔多﹐只係過左草薙一嘅3個Chpater左右(目前玩完Chpater8)....唉~~好。難。捱。呀。 即係咁~去到Chpater7就目擊到某男扮女裝嘅選擇題....所以忍唔到手就飛左去開APPEND STORY01同埋02.....然後先再辛苦玩埋草薙Chpater8............

APPEND STORY兩個呢都係剪左頭髮version(當然!) 但係內容就真係............其實內容好似長過3個ED﹐不過可能我變左心﹐又或者話我醒覺左﹐今日開埋APPEND都無乜感覺.....哈。 兩個APPEND比較的話﹐個人鐘意APPEND1個內容﹐APPEND2幅CG(笑) 其實內容呢.....我就兩個都麻麻(都話變左心咯!) 不個呢﹐APPEND幅CG就畫得靚D所以就覺得OK﹐但係彈晒B6所有人出黎就唔係太得囉~因為....我仲有3個人未打爆﹐你地出晒黎我咪會見到ED 著嘅衫囉~激死。(不過人地原意都係諗住所有ED打爆先開APPEND.......係我偷步累事)

算啦~反正我達到以前嘅目標~悟郎全CLEAR。

不 過而家aim for嘅.....好似係某君Free Talk多D囉~不過而家去到Chpater8都好難捱呀~~其實我對呢個角色真係無乜感覺囉.....因為﹐因為﹐即係﹐我見到呢個角色+聽到佢把聲﹐ 都唔覺得呢個就係某O君囉.......都係Princess Nightmare那個好D~~呵呵呵呵呵呵呵呵呵...........Anyway, 點都要忍埋落去~加油!!!

and今日發現左Yesasia有得訂VitaminX本設定集~~我﹐為左B6聲優訪問﹐非買不可。不過 又係唔知有無貨..... 另外﹐O君隻ひねもす已經決定一定絕對要買﹐6月27號出....就算訂﹐都要起碼等到7月11號﹐因為同一時間訂左Arashi隻碟....唉。等死 人。我呀﹐仲要激想要Seigura07'July....雖然網上有圖﹐但我想要得閒就開黎睇下嘛.....點解聲優雜誌咁難買??? anyway, 隻ひねもす..........20 page Booklet!!! 真係OH MY DOG呀(<-- 玩得Vitamin X多﹐上腦) 勁靚~~ 眼鏡男﹐文學青年﹐真係忍死人!!! 話說我忍唔到﹐今日自己用雜誌圖整左張Wallpaper....雖然呢幅好多網友都話佢勁似裴勇浚(NO!!!!DUN!!!) 但係我唔care~~ 因為我鐘意咪用囉~~......我好鬼勇就真!! 我以前連王子wallpaper都唔敢用(放完﹐都係恥かしい得滯﹐即刻換反其他野).........今次真係豁出去~~(笑) 我呢............真係等20pgs booklet囉~Scan爆佢~XD


哈哈哈哈~~~點解我呢都要打格仔係因為我都係覺得好...............恥かしい!!! 不過反正就大概係以上大家可以想象到係一幅點嘅圖~~^////^ 總之係靚圖啦。

雖然我應承左某P要幫手譯キノ本special booklet....但係﹐等我譯完O君嘅訪問先啦~~今日25號﹐兩日內一定譯完~隻碟出之前譯完啦啦啦啦~~~


PS 今日又睇安琪舞踏會Part5...你地班先輩(特別係某人果位NMKW君)可唔可唔好欺負O君呢??? 我會.....大叫カワイイ啦~~~~~~~~~~呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵。(花痴完畢﹐閃) 下會截圖再花痴過。

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()