尋日同一時間收到GS2 typing同埋Palais De Royale....其實﹐我一早就對PDR絕望....呀﹐唔係﹐用錯字~係無期望! 話明係Fan Disc我就無諗過隻game會係主打﹐我諗住要wallpaper同埋其他野就OK...當然超想要system voice....點知!!!!!!!!! 無system voice!!! 我....好想要嘛... 明明有咁好嘅聲優都唔出system voice! 有無搞錯!? 都算喇~~~入面short story 我一開始就開到黑騎士個故事....講佢同女王結左婚之後嘅事....都好丫~反正我上集就只係攻左佢同埋イリヤ(一個暗黑﹐一個暴躁....) 呢個我都算OK~因為有語音嘛~(不過唔係全語音呢!) 至少我可以好似聽某だいさく講故事咁~ 問題係﹐CG唔靚呢!! 之後呢﹐諗住今集封面有イリヤ點知原來無! 兼且就算本篇出左黎都無語音~~我仲諗住可以聽聲!!! 那個本篇真係廢﹐本來上集(!?)已經夠唔好玩﹐唔係為左那兩個人我唔會玩(其實果個時候係為左一個人﹐因為仲未中某腹黑毒).....今次真係激死我。 雖然SD版wallpaper幾靚﹐但係點解無黑騎士!? 你唔好話我聽要用佢個阿爸黑貴族打爆先有呀~我唔打架!!! 激死~~ 那隻什麼音樂打字game又係廢~~難玩爆﹐唔鐘意呀!!! 總之就對呢隻game唔滿意啦! 哼~~~~~~~~~

之後今日食 lunch諗住開隻可以auto嘅game...本來諗緊好唔好開ひめひび呢....但係我攻邊個呀? よっちん定係....呀~唔好講喇~~總之instead﹐我開左君の詩xxx﹐諗住OK啦.............真係打擊爆。我之前就知道個故事係 講ルミナ為左令兩個阿哥復活(其實佢地死左咪算囉~~我唔mind架!!!) 之後搞到所有人都唔記得佢作為代價! 我諗到唔駛諗就梗係攻アッシュ啦~~話晒係主角﹐靚仔﹐靚聲(哈!)﹐兼上集我都係攻左佢之嘛.....點知....點知﹐三個選擇歧 就................BAD END, 話兩個俾火燒死左! 乜事呀? 我開左無幾耐咋喎~ 我知邊個選擇出錯﹐諗住再開多次一定無事啦﹐ 點知skip得太快又唔小心再揀返同一個又唔記得quick save! 再BAD END多次!! 問題係..............個Bad End畫面超恐怖..............紫色﹐然後右下角寫住Bad End............真係超恐怖~~~ OMG~~ 喂﹐你係一隻乙女SLG, 唔可以整都咁恐怖架嘛~~之前唔知玩邊隻故意Bad End都係即跳返出去title, 點解要整個咁恐怖嘅畫面喎!? 嚇死我~~~我仲要望到兩次(第2次好叻﹐用cusion遮住畫面﹐因為要等好耐先肯飛返出去title).............真係嚇死我﹐夜晚再 俾WA5果D死人隱藏迷宮嚇多次..........真係.........~__~ 唔玩喇!!!!

Vitamin X而家進度超慢﹐翼くん Chapter 7/一くん Chapter2/瞬くん Chapter2..........點可能好似之前打ゴロちゃん同埋瑞希咁快呢? 越玩越悶........可能玩厭左啦~~遲少少先再開......

by the way....ラブレボ又話要PC移植..........我唔會玩囉~~有PS2版仲唔夠咩??? 我呀~~仲未追2號同埋5號喇~~點玩PC版? 但係PC版可以screencap靚CG....一定清過我PS2抽出黎嘅....呢方面又有少少吸引。

以下係Palais De Royale入面Short Story cap出黎嘅圖....唔靚呀~~唉 >_

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()