close

因為而家喺學校等上堂既關係﹐速速打完呢篇野啦~(因為遲少少要為某蓮人間蒸發*笑*)

無錯。我終於打完第一周....實在非常非常的漫長。尋日係我X星期無玩過PS2....諗住玩幻水V但隻碟唔見左.....唔知點解既情況下就開左君の詩打.....

我 其實係食緊lunch...所以打.hack G.U.之類的話會非常唔方便﹐本來開左はぴCURE...但係對某Y君既聲音出現過敏反應所以玩唔落去(等我鎮靜坐先啦~) .............突然諗起﹐係喎...我唔搞掂君の詩我隻君の詩XXX就唔開得(因為我唔會由得自己第1代未打爆就開第2代玩.....RPG 除外).........為左玩手頭上既君の詩XXX就立刻飛上房拎左本陳年B's LOG落去邊打邊食Lunch.

好明顯地﹐我係攻緊 主角---->即係流浪左一段日子既某鈴既靚仔角色啦!!! 但係個故事實在太長......好難頂。 唔係話故事唔好﹐但係我同D2一樣﹐對機械人類唔得......不過總之就Auto....食麵。(笑) 唔auto真係唔得﹐子後又skip對白..譬如開頭我都有聽保志...skip....之後MoriMori...我又skip~真係頂唔到呀!

Anyway... 總之我就一口氣將アッシュED搞掂~但係CG普通地少。糖度普通(即係對白唔夠XOXOX﹐不過點都唔夠金色の***入面既人含蓄!!!!)。最後結局其 實係幸福, 但係硬係覺得太普通....>_<||| 所以先出XXX去補救? 仲有呢隻game最大問題係選擇歧少﹐仲限時間添!!! 點揀呀!! 傻架~~~ 不過呢~Ending theme首歌會depend on 攻略角色而轉~s所以尋日聽既係鈴鈴首歌~下次會係祥寶寶首歌啦~哈哈哈哈~~~~

其實呢隻game用既聲優陣真係好好~(只少對我黎講 係無一個我會憎既人) 尋日有一段好搞笑~好似STA☆MEN聚會咁~(爆) 但我對鈴木千尋個角色有少少微言........係就係靚仔...但係可唔可以唔好著果件什麼黃金騎士東東???? 之後仲送俾アッシュ!!! 有無搞錯~~著得好樣衰呀!!

好~趕上堂~下次再講!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()