close

今 日終於入手~~本來玩緊幻水V都要停左試下呢隻好唔好玩先~~唔...玩左大概1個鐘?(我諗less than 1hr) 暫時算OK...但係唔知點解一聽到よっちん講野我就爆想笑~~~ 一開始覺得唔知點解個樣同把聲好似唔係太襯...不過耐左就習慣(特別係個角色係大バカ~真係襯呀~~~配得好!!XDDD) 石頭既眼鏡男老師最正~~今次我真係無話可說~~正。雖然暫時出場率仲係好低(玩左無幾耐之嘛~~) 小光又好可愛~~今次菅沼配得好過上次ラブレボ~上次既小朋友係煩今次呢個係可愛~~不過問題係...呢個小朋友得13歲咋~~~簡直係勾起安琪時代既初 戀回憶!!!(汗) 然後OP又好搞笑地寫錯左石川英郎做石村英朗...唔得囉呢個錯誤~~哈哈哈哈~~ 之後生徒會長野島弟...都OK既~~暫時。唔知呢~~我對佢唔係太得﹐唔係話佢把聲唔好聽...但係就係有少少不明既問題。最後就係一開始女主角暗戀既 前輩...我覺得呢個聲優把聲超似MoriMori囉~~唔係講笑~真係好似~雖然我玩Under The Moon既時候唔係太覺......Anyway, 因為唔係玩左好耐所以暫時未有乜野怨念之類~~不過我諗我好唔掂~積壓左太多Game一次過玩...............不過我絕對相信就算未攻完任 何一個人﹐只要はぴCURE一出我就一定玩果隻先~~話晒有兩個人(把聲)俾我揀嘛~~雖然呢隻出動大量眼鏡男.........而はぴCURE既畫功亦 唔夠呢隻靚...但係.................唔知喇~到時先算啦。

ひめひび -Princess Days- 官網


(後排左起)  柏木林斗<cv石田彰> , 速水尚仁 <cv浜田賢二>,  月元忍 <cv石川英郎>
(前排左起) 夏八木光 <cv菅沼久義>, 高成大和 <cv野島健児>, 女主角 相崎恋,  天成寺雅哉 <cv吉野裕行>

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()