基本上12月我最~~期待既兩隻Game都終於到手﹐一隻係Under The Moon另一隻就係自律機動戦車イヅナ! 我其實無諗過我兩隻都真係會成功入手...但期待歸期待...入手後既感覺果然係另一回事。

呢隻イヅナ...我一定要講呢樣野先﹐就係...我被騙喇~!!!!! 我一直以為同Under The Moon一樣係FULL VOICE...唔係囉~~唔係FULL VOICE呀!!!! 好打擊~~第一話既時候仲好地地Full Voice...點知一到第二話就無左~人地細佬一出突然又有番~我仲以為係System Error添!!! 我....好想喊呀~~唔可以唔Full Voice呀~~ Tension立刻超低。-_-|||||||||

算~ 唔講Voice既問題...個OP係TV動畫style...但係主題曲無Vocal...咁又係既....唔同叫JunJun出黎唱咩~(爆) 呢隻game其實真係想整到似TV Anime式....每一話中間有下回預告...又播OP....但...但...預告係哥哥講...我無乜興趣~OP播來播去都係同一個呀~!!!! 畫質方面﹐人物點都係UTM靚好多喇~但係背景方面呢隻呢就採用真景改出黎既CG所以都幾靚~遊戲介面都靚~

好啦好啦~~點都好﹐一定又要講返Voice....明明Cast咁好....無Full Voice真係好徙呀~!!!!!!!!! Look:
出演: 相沢舞、草尾毅、櫻井孝宏、福山潤、進藤尚美、菅沼久義、斎賀みつき、置鮎龍太郎、津田健次郎
點 解無Full Voice!? 怨念度同玩PS2 今日からマ王有得比~!!!!(泣) 講有Voice既地方....哥哥呀~~你個樣就好可愛...但你把聲又太大個...點解??? 女主角...都OK既~~唔係我討厭既type...好討厭好嘈既女聲。 天才Pair既小櫻+JunJun就真係正~~ >_< 王子真係蠢爆~~超鐘意~~~JunJun今次做天才﹐夠溫柔~﹐唔係尖叫系就最好~~尖叫大叫我就一定頂唔到落去~~譬如某Tales入面咁(逃) 細佬菅沼都OK呀~~無玩ラブレボ既小朋友既時候煩~~斎賀姐姐又係好正~!!!! >_< 好鐘意呀~~好過水旋2呀~!!! 水旋係角色問題~唔關佢配得差~Director問題?(笑) 之後置鮎依然就係手塚國光~哈哈哈 好Cool既眼鏡男~~有時間先留意啦~~津田呢~個角色好....怪。聲無問題係角色怪。好怪。

故 事呢﹐雖然係以機械人做中心﹐但係我覺得OK呀~イヅナ好蠢~好搞笑﹐因為妹Side既行動會影響兄Side所以我都好小心去答問題....但係妹攻緊既 角色兄唔攻得....好煩。所以呢~我決定妹->杉田兄(小櫻), 兄->イザン(斎賀)/高柳(JunJun)....咁就OK~ 但係兄Side真係唔知點好~~我諗好多Player都會算擇兄妹戀....我唔想囉﹐好介意。真係好介意。

其實玩呢隻同UTM真係令人隻手非常非常痛...其實Corda都係........全日坐響電腦前玩...隻右手要捉住個Mouse....都係PS2好~~訓響梳化~超悠閑。

角色....睇官網啦~~太煩唔介紹囉。睇Screen Cap就知我超偏心~~(笑)
~自律機動戦車イヅナ官網~

唉~~未有心機玩完妹Side...OP又整唔到出黎...貼下圖先啦~

杉田兄近鏡.......點解咁都要screen cap? 唔好問我~我都想知。


兄 x 妹..............唉。



哈哈哈哈~~好Sexy囉~~(爆) 離家出走既妹就去投靠住響學生宿舍既青梅竹馬唔係問題...但係會好令人羨慕囉。


妹同杉田兄一齊去探高柳...當然唔高興啦....(笑) 唔好扁咀~下一次攻你囉~~


唔帶帽靚仔好多~~呃...響現場既妹係唔應該留意呢樣野囉~


我見到佢著低胸背心呢...就另我諗起某人(笑) 一定係CD封面既問題~~


鬼兄! 果然戀妹情結呀~~要攻擊就去聞妹頭髮既杉田兄~~(笑)


以上好多都係普通對話Screen Cap....CG呀~~~等我打多D先啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()