今 日心情普通但又唔想做野~就去左打機 ....但係都唔知打乜好~RPG又無野想玩(至少今日係咁諗)...又唔想玩埋Mermaid(我放左去邊都唔記得) 又唔想玩埋絕體絕命都市....驚驚地~ 執下執下就見到呢隻....開始玩既時候都11點幾...諗下由頭玩都係4個鐘左右.......反正我有舊save未玩完.....就開左呢個菊丸 save黎玩喇~

上一次玩已經係9月18號既事(張save card話)....好在今日玩都唔算太差~因為我拋棄左網王好耐~要恢復番好似以前既熱情都頗難~~但今日越玩越投入~hahahah~~ 嗯~好快就打完~~(雖然打完後發現漏左一張CG!!! 超嚴重! 唔想重玩!) ED圖好過份~~就係上面呢幅...........有無搞錯~官方網頁一早就放左呢張出黎.... 激死.............好在聽對白都夠開心(唯一唔開心既就係........我好容易就諗到把聲個真身個樣....有少許破壞........ 都話唔好對聲優D樣太熟架啦~~~*汗*)


算啦~呢編唔係後感~係無聊文。我只係想講~我希望盡快趕響下次求生記出之前搞點要既人.....
丸井ブンタ(passed)->菊丸英二(passed)->切原赤也-> 忍足侑士 ->千石清純->芥川慈郎 -> 不二周助..........太多。

其實好麻煩~要隔住學校黎玩~~因為連玩兩個同一間會好悶...............但係次序會好煩囉。

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()