close

~CG編~
除左赤城激少之外其他人都OK~但係打爆一次係唔可能集齊所有就好鬼煩.........ハリー差4張(加拒絕一 張).......老師好多張...因為 前2年都係無視狀態........小黑....差5張? 赤城同4個女角都輕易搞掂~好煩~~我要ハリー呀~~~因為我唔小心就洗左D save....system file仲響到...但係想返去拒絕又要重新玩過我又唔想.....可能部機唔想我拒絕大家??????(汗)

~聲優編~
我最鐘 意(?)既話題.....哈哈哈哈~~~ 上集揾晒上一代(?)聲優.........今集有中生代(森田+鈴鈴+野島+Mori+鈴木)加新生代(???)......即係我諗翔太+クリス都算 新? .......我知我無視左某人.....我唔熟佢嘛~~超少出現...大黑。 Anyway.......上集所有角色無可能唔識~最新既都係森久保(呵呵~想再玩) 個個都係勁人...今集要出新人我都無乜所謂.....反正我好唔會隱瞞我係為左鈴鈴而玩..............男角黎講呢...我覺得大部份都配 得好好~~但係呢~鈴木千尋呀~~你太高音喇今次~搞乜呀? ToA咪配得好地地....唉~之後呢~~本來我覺得翔太幾好但係game入面又係太高音~真係太高~(汗) クリス呢~都OK丫~可能係角色問題? 有時會有少少煩~但係普遍黎講我都角得OK~~~ Mori老師係驚喜~ 我本來係唔太鐘意Mori但係玩完真係唔掂~再聽埋Saint Beast..........好感度激上昇? 老師真係配得好好~夠蠢~又溫柔~~真係配得爆好~~~ 野島呀~玩完ラブレボ呢~心入面就成日記住係肥仔把遲鈍聲? 不夠GS2就好好多~~不過出場率太少喇~~>_< 小黑呀~~我有個好大問題~~ 因為之前被金色のコルダ既火原洗腦(?) 成日覺得佢講野怪怪~~不過呢~幕末戀華既近騰又無火原腔就好D~不過GS2既小黑就完全無問題~雖然仍然有心理障礙~總覺得佢一講野就變火原腔~ (爆)
.................................... 嗯。
ハリー................全然問 題ない。 簡直係正爆~~hahahah~ 我知我偏心~但係真係好丫嘛~ 即係真係好好囉~我唔識講呀~ 好配合個角色? 真係喇~~啱架喇~鈴鈴係配呢D角色好呀~~ 記住打爆之後去聽Free Talk你就知道佢又既搞笑~~ 不過ハリー真係好鬼嘈~即係去睇Live就好鬼嘈~聽Free Talk突然一個人都可以Tension超高~~哈哈哈~~~不過我鐘意~♡

~女角編~
簡 單一句。上集靚好多。上集小愛既細佬我又鐘意~今集小林由美子我都鐘意...呀~唔係女角呢~~不過女角呀~~前田愛好高音呀~~一叫我個名就好 ~~~~~~高音(汗)..........其他角色設計都唔靚~上集個個都靚~連花店姐姐(即係上集算係最唔靚)都靚過晒呢4個~~~~~另外個乜鬼姬 子爆討厭~同上集佢個舅父一樣好鬼煩! 女角呀~都係大姐姐好~雖然唔靚但係人好就得啦~~~~~我.......唔會同你爭架請放心。(笑)


唉~終於打完~等下次我Clear多幾個人先再update GS2啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()