睇 左吸血鬼騎士之後對樋野 まつり非常感興趣~之後就入手左呢套1-4期既めるぷり睇...兼且唔放過CD Drama啦~其實入手左之後到尋日放學後先有時間睇...一睇就一口氣睇完4期~~雖然畫功唔及吸血鬼騎士好(舊作嘛!!!) 但都算OK呀~~對於什麼變大變細既題材尚未覺得厭倦既我黎講故事內容都可以。因為都有笑位所以都算係輕鬆既作品~~角色方面~女主角都幾好~我最怕扮可 愛黏膩膩既類型﹐所以今次愛理呢種女主角我頗鐘意。之後男角雖然多但係唔算後宮type﹐即係唔會個個都爭女主角...其實都幾討厭後宮漫畫(遊戲除 外!)...男主角アラム真係天真可愛細路B...都算幾可愛﹐不過佢個哥哥ジェイル真係變態一名~戀弟狂...不過我鐘意~!!!!!! 呵呵呵呵呵 (先無視Drama版Cast既原因) 略嫌金髮靚仔レイ都係出得太少~~之後小黑...叫乜名呢..我都唔記得喇~都OK~雖然一睇就知係壞人~但係都OK~~~唯一shocking既原來那 個同學什麼仲央路原來係.....唔到第4期都唔知~~~~結局都唔錯~~最鐘意第4期兩兄弟都變細個~~超可愛~~~!!!! 搞到我好似變態姐姐添~~(汗)

Drama呢~~其實我開左track 1聽左少少~不過因為係漫畫入手前就有所以未聽~諗住睇完先聽~因為唔知講乜呀~又唔知邊個打邊個~~點可能enjoy呢??? 不過呀~~ Cast呢~~呵呵呵呵~~好呀!!!!!
CAST如下:
折笠富美子(星名愛理)、甲斐田ゆき(アラム)、緑川光(大きいアラム)、岸尾大輔(ジェイル)、小暮英麻(マルル)、佐々木望(レイ)、私市淳(仲央路)、福山潤(平田林)、他

不 過....邊個係平田林呀...? 唔通我睇得太快所以唔覺眼~~~? 其他都好好呀~~ >_< 我鐘意聽光光扮傻呀~~~仲有好耐無聽過佐々木望把聲喇~~~~~之後....哈哈哈哈哈哈哈 唔駛講我要特別去聽邊個啦~~~梗係某空野啦(逃) 唔做腹黑做變態~~~我鐘意呀~~~ XDDDDDDDD 未睇漫畫前一開Drama Track 1聽就係呢個人把聲...我一聽仲諗住" 死啦~你又做壞人呀?? " (咩又呀?? 幾時做過壞人呀??? 我無咁既記憶囉) 點知原來係咁...我好想要めるぷり連載最終回既LaLa附錄CD Drama呀~~~ >_< 可能...我有都唔奇~等我揾下先~~

創作者介紹
創作者 ゆかりん 的頭像
ゆかりん

アリスの森~La forêt d'Alice

ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()