(Dark Side 封面)

今日起身匆匆忙忙準備返學~點知最尾一刻先知架車拎左去整~坐巴士返學一定遲...所以...今日...無學返。之後順便上網睇聽日補堂時間既同時....唔知點解就入左我去開既Forum既BL區...第一次認真入去睇...點知竟然俾我發現左由良出左畫集!!!!!!!

BL 區當然係BL編啦....Dark Side係腐女用...Light Side係乙女用....我..........等12月出既Light Side。 因為!因為!因為! 會有ラブレボ...呀~~~~~~~王子大人!!2號!5號!(一早成為佢地個名) 好啊~一定買~~我想要見到王子著禮服既圖~爆靚~~ >_< .............講起.....點解1號要叫做王子呢......(呃.......無野喇....*逃* 早上頭腦運作不能)

我雖然未被腐蝕...但睇過Dark Side既圖....都好靚呀~~~~我好鐘意「帝国千戦記」同埋絶対服従命令既圖~雖然裡面內容真係好....(比起學園Heaven果本更勁!.....) 但既然唔會有人夠膽去私自去搞我既畫集珍藏所以買左本BL既都無問題~我要求既係靚圖。

希望下面兩幅會響Light Side啦..........仲有CD Drama封面既圖都爆靚~~我要ラブレボ~~~ (2號真係特愛除衫~哈哈哈哈)

每本 2,625其實唔貴!! 上網買37CAN都唔貴~ 相比起我之前買既真係平好鬼多~~一定上網買。




arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()