LaLa2006 11月号付録- ヴァンパイア騎士 (吸血鬼騎士)

Cast: 錐生 零 (CV:宮野真守), 玖蘭 枢 (CV:岸尾大輔), 黒主理事長 (CV:子安武人)

其實我係今日先開始睇第1期吸血鬼騎士...一煲就3期....我想睇第4期呀!!!!! 嗚.........總之就係睇完就即係開呢隻碟聽....因為係LaLa既付録CD所以一個字 - 短。 得25分鐘~得3個人。兼﹐無Booklet。

呢 個短篇Drama一開始係學院長大大聲用學校廣播話叫零快D出黎﹐因為優姬擔心佢唔見左又揾唔到佢搞到喊....好明顯地係講大話﹐而零亦非常清楚﹐但都 係去左理事長室﹐點知一開門只係見到理事長同枢兩個人﹐零當然就非常嬲~原來理事長係想襯呢次機會希望零同枢兩個可以好好相處﹐唔好再令優姬為 難..........最後出動到鎖起兩個人直到兩個人肯做朋友為止先肯放佢地出黎....最終﹐佢地決定以後以Game既名義﹐扮好朋友。 邊個第一個放棄既就輸﹐當然兩個人都唔想輸啦~~但係最終響25分鐘既超短Drama入面........你係唔可能聽到結果。

嗚......... 我承認我最近中左某.......人既毒。唔好講呢個住(扯開話題~) 子武牛奶さん你可唔可以唔好狂大叫呀~~好煩喔~我啱啱聽完Zombie-Loan,根本就係同一把聲同一種演繹方式~~雖然話最近我聽多左無咁X你, 但你最好檢點D~~(怒) ............嗯.....即係呢﹐所以呢﹐就係呢 (開始混亂), 個Drama係可以無視發癲既理事長(笑) 宮野君~你真係新一代聲優王子呀.......但係呢﹐聽就聽唔會爆愛囉~~唔知呢~我個腦永遠都係宮野真守=リク(Kingdom Hearts 上腦後遺症.....好多年囉) 不過真係好好聽 哈哈哈哈.........哈哈哈.....另一個....人呢﹐就係囉﹐上腦囉﹐柚木柚木柚木柚木柚木~明明我玩Corda既時候好憎柚木嘛~都係自己 唔好啦~~玩左Palais de Reine同埋水の旋律2....再加上...柚木~你做乜要腹黑呢!! 點解我要知道呢件事呢(鬼叫你玩Corda再睇Corda漫畫....動畫都出埋喇~!!!) 唉無好講喇。總之就上腦啦~~~越聽越鐘意囉~~死。不過咁.........呢隻碟呢兩個主角都好好聽呀(盡量壓抑自己~~) 不過呢.........我響到諗......即係漫畫兩個男主角..........要End的話就好麻煩~~我最怕就係呢D野~~Corda我估都係 我個月森會贏(雖然漫畫未講到.............) 唉~唔好好似遙八葉抄呀.........講講下吸血鬼騎士無端端變左講Neo Romance添~~

Anyway...我仲未入手吸血鬼騎士既CD Drama(唔係付録喔)....不過太多人﹐其實一開始枢身邊幾個男既我都分得好辛苦........但係之後我就忘記左角色名....而係"呢個係福山潤﹐呢個係保志..........." 哈哈哈~真無聊。

有機會大家都揾呢個track黎聽呀~~呢個既日文唔係好難我諗好多人都應該OK明~故事就如我上面所講﹐非常短﹐最好聽既係佢地兩個互相讚對方既時候(扮友情中。)~真係好好笑~~!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()