close

可能前一排非常忙~有好多野都未有時間睇同聽兼玩..............等我list出我要清理既野先~~唔.......就淨係List最近入手既野啦~

CD Drama
zombie-Loan-Intermission- (今日最新鮮入手既~~今晚就聽!!)
世界の終わりという名の雑貨店
ふしぎ工房症候群 ドラマCD版 ひとりぼっちの誕生日
ふしぎ工房症候群 ドラマCD版 一緒に死んでくれますか
ラブ★コン
バレスタ セカンド 5巻
親指からロマンス
斎姫異聞 -斎姫異聞シリ-ズ1-
LaLaゴージャス[LaLa2006 11月号付録] (桜蘭高校ホスト部+ペンギン革命+ヴァンパイア騎士)
Are You Alice - Alice's Tea Party Phase.1 March Hare
ワイルドアームズ Advanced 3rd ドラマCD
砂時計
東京騎士王国
東京騎士王国 2

CD
Stella Quintet - CRESCENDO (正!! >_<)
金色のコルダ - ~divertimento~
鈴木達央- Voice
DD - Double Destiny (非常好笑既一隻碟~~XDD 真係點解聽歌都咁好笑)
Just Shiro×Kazuya(斎賀みつき) - 4Th Maxi―Farewell―
斎賀みつき + 檜山修之 - 水の旋律 キャラクターソング ~二人のアナザーストーリー~ Drop4「Hunter」
P.K.O The Best

...........呢D係最近入手.....仲未計之前入手而未聽既野...............一堆。 歌都還可以~但係實在太多Drama...聽得邊隻呢!!!!?

世 界の終わりという名の雑貨店聽左一半但實在太唔集中精神所以無留意~尋晚聽完左想聽好耐既ラブ★コン~呢隻真係要集中精神呀~~全關西腔(汗) 但我鐘意~ ^o^ 今日好眼訓~如果唔係我希望聽完 ふしぎ工房症候群 ひとりぼっちの誕生日...因為又係聽左少少....好想聽呢個Drama版~聽下同讀白版既分別~~忙。眼訓。如果上面大家有咩想聽可以話我聽喔~~我 會襯我開始放假盡力為大家服務(笑)

講起聽歌~上面好聽既歌一定係CRESCENDO同埋水の旋律既PULSE(<-但絕對係斎賀 姐姐Solo版!!)~ CRESCENDO終於出真係實在太好....>_< 我其實睇コルダ既時候呢...我係飛OP+ED....唔會特意去聽~聽完一次就算~我鐘意Full Version多D嘛~~~水の旋律既PULSE其實我之前就有~不過得合唱版.....-_- 唔得呀~頭先聽完Solo版~真係好好聽呀~~點解可以唱歌唱得咁勁既呢~~!! 其實水旋 角色歌集1-4 我係得一隻係無~我對唔住井上papa...我真係唔可以聽~因為死人子***同佢合唱~我頂唔到呢個人把聲呀!! 不過咁~如果有人主動俾Solo版我都會去聽既........但係一定唔要***人!!!!!!!

............唔講喇~真 係好眼訓~~都係決定今晚乜Drama都唔聽~費時聽聽下訓著左...因為我會將所有track放入部白P仔....熄晒燈﹐訓響床慢慢 聽........然後...............................................。 所以唔得呀~我要認真咁去.....訓。

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()