接下來要問的問題跟您最喜歡的聲優有關(21~30)。 (Yuka:..........終於入正題!?)

21. 您是何時知道有這位聲優的?
前年冬天...............................嗯。

22. 您是怎麼喜歡上他的?
幾 年前KH出....第一次從Cloud個口聽到把唔識且低沉既聲->被我討厭(因為當時對我心目中Cloud既聲唔配...但係其實我從來無諗過 Cloud出聲會點)->開始注意->某次上某網睇某聲優相片發現一個樣貌超後生眼鏡男 (!!)...睇名...!!! (*當時對眼鏡男無興趣)繼續微留意--> 愛上宮田幸季-->(為宮田)睇Tactics-->同一時間唔知點解下載左Peacemaker-->山崎+春華合體攻擊+玩 Fantastic Fortune2(本來為高橋広樹+森森)-->好感度爆上升....仍然能夠從我口中講出此人全名--->經過一輪混戰(發現自己買左好多 戀愛模擬都有此人物......兼繼續收山崎關西腔+春華冷淡繼續影響再唔知點解經常響我睇兼既野出現兼好難得見到個...靚仔聲 優!?).........宣佈死亡。以後都再講唔出此人全名。

23. 曾親眼見過這位聲優嗎?
綠川光就見過........我都想見呀!!!!!!!

24. 曾送過他禮物?
你俾我見先啦~下年!!!

25. 看到雜誌(或網站等)的投票,會去注意他的排名嗎?
你話呢?

26. 能立刻答出他的生日和血型?
這個…我不注意這種東西的。嗯…,只記得他是11月生的吧?

27. 手機上有跟他有關的東西嗎?(例如鈴聲、桌布或吊飾?)
嗯.................(細聲: 有用過wallpaper........但好似被人誤會左係我個.....咳。)

28. 會想看他所有參與演出的作品?
盡力~BL真係無能為力.........除左最近好努力去逼自己聽佢同鈴鈴......唔好呀!!!!

29. 這位聲優有沒有任何可以讓您引以為傲的事?
引以為傲? 配Cloud都算係極令我引以為傲啦~~之後.....(超細聲: 靚仔算唔算? *爆!!!!!!*)

30. 自從喜歡上他之後,覺得人生有什麼改變嗎?
接受眼細細兼瘦既人.....接受我一向討厭既王子+Cool系角色......與戀童講BYE......太多。

31. 說到適合演英雄的聲優,您會想到誰?
関智一hahahahaha!! 夠熱血嘛! ね???

32. 適合演哥哥的聲優?
小櫻王子(私心), 置鲇龍太郎~(隊長!!), 小西~(笑) 森森~~暴躁兄!

33. 適合演弟弟的聲優?
保志総一朗+宮田幸季……。

34. 適合演反派的聲優?
森川大魔王(森川智之)~~ 我唔想諗反派。 但係其實我王子都可以反.........

35. 哪位聲優很適合演「沒路用」的角色?
緑川光做櫻蘭都夠蠢~(笑) 石...........石頭。

36. 適合演白馬王子的聲優?
櫻井孝宏。(<---以上唔係我打既*爆*) 王子呀 >//////<

37. 演女生也能勝任的男聲優,您認為是誰?
石頭..........自從聽過五十嵐くんの人に言えない銀の夜我真係無野好講。

38. 適合演少年角色的聲優?
鈴鈴~(笑) 好多好多~太多。

39. 適合演知性角色的聲優?
大関(関俊彦)。玩完安琪嘛.........仲有........小西? (戀華呀...........)

40. 哪位聲優適合演說話帶關西腔的角色?
我王子!!! 唔係私唔私心既問題~ 但係我愛上佢都係因為佢響Peacemaker入面既關西腔~(其實我唔鐘意鈴鈴講關西腔..........例如学園ヘヴン入面....唔係太得囉)

41. 曾在聲優官網留言?(實際上沒有官網的聲優,若有官網的話,會在上面留言嗎?)
無......有official site我會。

42. 曾在活動會場的出入口堵過聲優嗎?
無.......都無去過...................!

43. 身邊有哪位聲優的FANS嗎?
HAHAHAHAHAHAHA!! 石頭~小關~保志~浪川~仲有其他女聲優就唔講喇......(男仔多數都係女性優派)

44. 看外國電影會選擇原音還是日文配音?
原音~絕對。但我知有人會變態都真係聽日文配音

45. 看待男聲優和女聲優的態度不一樣?
當然~我一定係。

46. 覺得是最佳搭檔的男性聲優二人組是?
小櫻x鈴鈴, 保志x石頭............其他諗唔到.........因為我唔認同森森x高橋広樹

47. 選購電玩時,會以聲優為考量?
本來就無既~而家就會~ 但係都係game內容+graphic+system重要D

48. 對你而言,所謂的豪華CAST是?
有我鐘意既~出名既........

49. 對你而言,聲優的魅力在於?
為虛擬人物製造靈魂。

50. 最後,請對您喜愛的聲優説句話。
王子LOVE!!! 請繼續加油~唔好唔唱歌因為我好鐘意聽~~我期待FFVII remake! (笑)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()