網誌日期:2007-04-18 06:42

尋晚終於的起心肝去打爆WA5....講真﹐今次我竟然狂走去玩sub event...完全唔似我性格﹐不過今集話晒係10周年作品.... 可以見到好多以前嘅角色﹐當然仲可以見到我最~~~~愛嘅4代人物~真係開心死我!! 最正係可以著佢地嘅衫嘛~~但係要打好多野﹐開sub event先有得著.....所以咪去非開sub event不可囉~~~好在! 努力嘅結果並非白費!!!!! 我好辛苦打左都幾耐﹐仲狂升級(<---超唔似我嘅行為!)去殺死スケべ本(即...咸書)....一如以往﹐咸書係唔易打!! 所以升下升下竟然升到Lv.70+真係難以至信! 平常我都係lv.45左右就衝去final boss(所以咪每次都苦戰囉!!!) 今次就係因為狂升級﹐最後final boss簡直係易爆~~去到最後大部份人都lv.8x, 然後偏心嘅我當然將最鐘意嘅角色升到.....Lv.90。總之就係樂勝啦~~兼且仲要兩個角色都係著緊WA4嘅衫~~~好開心!!!

講 返今集﹐其實故事都幾好﹐但係我都係鐘意上集多D...雖然上集結局我都係覺得好悲....但係總之我個人就鐘意上集多D。另外﹐今集無晒動畫﹐全部都係 3D....所以ED方面無以前咁好睇~不過staff roll一段我覺得幾靚﹐雖然好simple但係4個小朋友一齊跑果一段真係幾靚~

歌 方面﹐今次改用水樹奈々﹐開頭我都有少少埋怨﹐因為我好鐘意聽麻生かほ里D歌(當然特別係WA4果兩首啦) 不過之後聽左ED曲後又覺得就算係Nana唱都OK呀~最緊要好聽嘛~~~ED曲真係好好聽﹐OP唔係話唔好﹐但係比起ED曲就差少少囉~~~不過打 Final Boss一路播OP曲一路打又好開心喎~~勁正~不過上集仲正!! (天音: 喂~夠喇﹐講返今集呀!!)

戰鬥系統方面今集就真係好左喇~~ 一來角色多左﹐另外又可以隨自己鐘意將角色設定為魔法系或者物理攻擊系﹐超方便~~ 我到最後3個常用角色都係魔法系(攻擊2個﹐回復1個)....連主角都俾我編入後備~~唔係話唔鐘意﹐但係用魔法真係快好多~~~

今集另一樣好過上集就係將地圖變返好似以前一樣可以周圍走﹐自由度大增~~所以我先可以好開心咁開sub event 去隱藏地方呀~~~

聲 優呢....主角3角關係(?) 都係識得嘅~~下野絋/水樹奈々/伊藤靜........另外3個主角就係...唔識。 但係睇staff roll竟然俾我發現左小野同埋....某奶。........好在我打嘅時候唔知有那個奶﹐如果唔係我一定會嘔。再望下佢到底配乜....原來係人 妖!!! OK OK OK~!! 咁我就明白點解要呢個人配﹐兼且我打嘅時候已經超憎呢個角色﹐so...go for it, I dun freaking care~~ 哈哈哈哈哈 XDDDD

呢隻WA5將會同WA XF(PSP)連動~~~唔駛諗就算唔連動我都一定會玩啦﹐但係隻XF一D聲氣都無...都唔知幾時會出..............等死人呀!!!! 我諗緊而家好唔好繼續玩埋其他隱藏Boss戰.....反正最重要嘅sub event(拯救WA4入面角色~~>___<) 都以經成功左~~打唔打都無所謂﹐其實我想開返WA4玩多D﹐因為實在太多野未開.....但係隻碟玩唔到....所以諗緊自己將隻碟再burn一 次....希望成功啦......不過﹐暫時....打埋其他未爆嘅game好似有用D囉...即係 ...譬如........hack//G.U. vol.3咁啦..................我個ハセヲ呀!!!!!

就係呢本咸書(笑) ...........封面仲要係WA4女主角~~超搞笑!! 不過...我都想睇!!! (爆)

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()