網誌日期:2007-01-15 14:00

 

舊Game. 但係開左就停唔到。明明玩第4集玩到嘔血﹐唔夠12小時就停左...之後隻碟仲要開唔番!! 今次點解可以一收到隻碟就拋棄熱血攻略中既Wild ARMs 5呢?? 明明WA5應該就快打爆....應該咁講...就係因為就快打爆所以我既怪癖又出現~~越係就快打爆越唔玩。但而家諗下又唔係幾好...話晒玩WA4既時 候我係幾愛幾癲咁狂玩...仲要好快打爆...今集一定係因為無上集一樣..欠缺非常重要既"角色愛"。 Anyway...幻水V呀~~係﹐我認我而家打係因為某空野(笑) 但係咁喎...人地個Nami君唔係出得更~~多咩?? 仲有純子又係..我得兩個咋~~為角色的話唔係太化算~~(汗) 你知啦~~RPG有排打嘛~~仲要集齊108個人? 唔好喇掛~~不過真係唔知點解越玩越停唔到~~真係咁好玩??? 我唔知囉~~我淨係知道我既目標人物開頭入我party戰鬥一回之後一直都唔響我身邊...之後戰亂仲唔見埋添!! 有無搞錯~~好在打足9小時gameplay後終於返黎我身邊喇~~ >_<~~ 不過我唔知佢會留響party入面幾耐....嗚.........我無期待緊第2個角色呀~~反正佢 1)唔係人類 2)老伯 3)唔知可唔可用黎戰鬥....所以呢.......你話我可以點??? 咪就係等新game囉~不過呢隻game我有信心可以打得OK遠...不過望下我隻rhapsodia(第4集外傳)....明明打得好快﹐又好愛 玩...兼鐘意入面某配角(病弱靚仔一名~~*笑*) 但係唔知點解突然間又無玩........死啦~ .hack//G.U. vol.3就出....我仲未升級升到 Lv.99......唔得呀~~好趕囉~~但我而家當然唔會開黎玩啦~~打住幻水V+WA5...等はぴCURE(呀...我仲未諗到攻變個先好 呀)...然後隻ひめひび又黎緊...呢隻就無所謂啦~反正無聲要聽~但可以玩下既(多眼鏡男嘛)..............

唉~唔知喇~~我唔係應該理下學校既野先咩??? 好好好~聽日又要早起...兼聽日好似落大雪...即係要更早起.....唉~~~~~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()