網誌日期:2006-12-01 14:13

 

今日真係無野好玩~玩飽GFDM V2之後....開Tales of abbsy..反正我覺得呢隻呢世都唔會(有心機)打完 ....就開左隻 Xenosaga Ep III玩~靚就靚..但係問題依然係出響太多Movie...超無心機睇晒~我要玩喇~~

但 係最令我突然間醒一醒既係..............我見到Xenogears入面個男主角呀 !!! 我諗好多玩晒3集Xenosaga既人都未必知道呢個人就係Xenogears個男主角(個樣)~ 我呀~一見到就超"!!!!"既感覺喇~好懷念喔~~~最衰我有既係英文版~係日文版我一定死都玩多次~~~有聲嘛~(第一隻squaresoft既 game用聲優喇) 入面有邊個? 首先男主角係綠川光啦~仲有人地王子關智一先生(!?)啦~~仲有仍然用漢字名既上田佑司做我最鐘意既Billy仔啦....天呀~~點解要搞到呢隻 game無得remake...無得延續....仲要變成另一隻game呢~好傷心喔~~~總而言之~今日玩Xenosaga.....極度令我諗起X年 前玩既 Xenogears啦~最重要係我有打爆Xenogears....但係Xenosaga頭兩集都打到最尾就被拋棄........我諗最後第3集都應該 係同一命運。

arrow
arrow
    全站熱搜

    ゆかりん 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()